Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +3 °C
Viegls lietus
Pirmdiena, 30. decembris
Daniela, Dāniels, Dāvids, Dāvis

Rail Baltica jauno sliežu būvniecību plāno sākt 2020. gadā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
x
x
varbut ka 2020 gads izvelets tapec ka mums pagaidam nav pikis, tomer ir vajadzigi 1,3 miljardi latu, bet domaju ka tik svarigu projektu varetu ari pasteidzinat, vajdzetu sakt dzelzela buvniecibu pat kaut kur 2013 vai 2014 gada.
erf
e
Jaa izraadaas kad Ronis ir viens no Lemberga zeeniem . Kauns Latvijai!
harijs
h
Taa ir satiksmes ministrijas nolaidiiba,kad liiniju vareetu saakt buuveet tikai 2020 gadaa! Gluzhi taapat kaa ar jauno vilcienu iepirkimu. Kameer Igauni ar jauniem vilcieniem brauks jau naakamgad.
domāju, ka
d
ne tikai Satiksmes ministrijas vaina, - jo tāda ir visa valsts politika! No Ventspils līdz krievu robežai - JĀ, bet uz Rietumiem - NĒ.
  • 3
  • 0
turks
t
Nesaprotu, kapec buvet jasak tikai 2020. gada (tas nozime nekad), jo visa liela ES nauda , ko Latvija var sanemt it paredzeta 2013-2020 gados. Citiem merkiem to naudu nevares izteret, tatad , zaudesim ? Turklat, sis ir vienigais projekts, kur igauni patiesam ir izsitusi ES naudu, un lielu.
wefc
w
Latvijas iereedni atkal klanaas Krievijai ! Cerams Igaunija un latvieshu tauta to nepielaus un liiniju atklaas jau 2017 gadaa!
Edzis
E
Tas tiešām ir POLITISKS projekts - tas sevi atpelnīt nespēs - tāpēc - ja varam atrast kādu, kas šādam projektam uzdāvina naudu - tad kāpēc gan nē. Paskatieties patiesībai acīs - jau tagad tos samērā nedaudzos atlikušos pasažieru vilcienu maršrutus dotēma no budžeta. Nākamā gada konsolidācijai SM vēl plāno samazināt šādas dotācijas (SM gan labprātāk grib saglabāt vilcienus un slēgt nerentablus autobusus) Pagaidām ir grūti iztēloties, ka Vilciens no Tallinas uz ... kautvai Berlīni varētu būt rentabls - tāka atkal nāksies dotēt. Vienīgi - ja CO2 izmešu dēļ pamatīgi sadārdzinās aviopārvadājumus un autotransportu - tad dzelzceļš tajā virzienā varētu kļūt konkurētspējīgs. Savukārt par Maskava ātrvilcienu. Tur nacionālisti nav izpratuši atšķirību. Tur runa iet nevis par "shulte" būvēšanu, bet par esošā sliežu ceļa papildināšanu līdz 2 pāriem (Aizkraukle-Jēkabpls), sliežu sakārtošanu un līnijas elektrifikāciju, lai pa šo maršrutu var pārvadāt vairāk, aizvest ātrāk un aizvest lētāk. Tākā šajā maršrutā notiek visi reālie tranzīta pārvadājumi, tad šis kā reiz ir projekts, kas pats sevi atpelnīs un nav tur ko jaukt politiku iekšā.
bubulis
b
Es būšu pirmais, kurš ar šo vilcienu izbrauks, ja to tiešām pabeigs. Man uz to laiku būs 36 gadi... Bet es gribu piedzīvot to dienu, kad mēs vismaz varēsim ceļot kā normāli eiropieši. No Rīgas līdz Tallinai vispār varēs Pusotras stundas laikā aizbraukt, tagadējo 4,5 tundu vietā braucot ar autobusu.
to Rail Baltica
t
Jums, kungi, tachu nav lemberga atlaujas ...

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas