Paredzēts, ka turpmāk visām autoskolām būs pašām jāievieš vai jāīrē mācību braukšanas laukumi, kuros organizēt regulāras nodarbības. Satiksmes ministrija skaidro, ka pašlaik nevar izkontrolēt, vai instruktors līdzekļu taupīšanas vārdā nav mānījies ar nodarbībām laukumos. Vairākas autoskolas protestējušas par sākotnēji prasīto mācību laukumu izmēru, kas ņemts vērā, jo prasītā minimālā platība - 1000 kvadrātmetru - mainīta no obligātas par ieteicamu. Tāpat ļoti būtisks jaunums ir plāns papildināt autovadītāju apmācību ar bīstamu situāciju prognozēšanu, braukšanu pa slideniem ceļiem un diennakts tumšajā laikā. Līdz ar šiem papildu uzdevumiem arī pieaugs minimālo braukšanas nodarbību skaits, piemēram, B kategorijas tiesību tīkotājiem no 14 līdz 20. Autoskolas Vanags direktors Dainis Uzuliņš Dienai gan ekstrēmās braukšanas nodarbību obligātu ieviešanu neatbalsta, par piemērotāku minot Igaunijas praksi to noteikt kā rekomendējošu. CSDD Kvalifikācijas daļas vadītājs Juris Teteris ar preses sekretāres Agneses Korbes starpniecību Dienai atzīst, ka papildu apmācības laukumos, tostarp braukšana slidenos un sliktas redzamības apstākļos, būs autoskolu uzdevums. Savukārt CSDD organizēs pagājušajā ziemā sāktās drošas braukšanas bezmaksas konsultācijas Biķernieku trasē, ko līdzīgu paredzot arī lielākajās reģionālajās CSDD nodaļās.
Visu rakstu lasiet laikraksta Diena otrdienas, 20.oktobra, numurā!