Visbiežāk C līmeņa vērtējums saņemts, kārtojot eksāmenus angļu valodā, bioloģijā, fizikā, franču valodā, ķīmijā, latviešu valodā, Latvijas un pasaules vēsturē un vācu valodā. Angļu valodā C līmeņa vērtējumu ieguvuši 25,75% skolnieku, bioloģijā - 34,27%, fizikā - 28,75%, franču valodā - 46,94%, ķīmijā - 33,53%, latviešu valodā - 29,57%, Latvijā un pasaules vēsturē - 32,73% un vācu valodā - 23,38%.
Savukārt centralizētajā eksāmenā matemātikā visbiežāk jeb 26,42% gadījumu saņemts D līmeņa vērtējums. Labākus rezultātus biežāk saņēmuši skolēni, kuri kārtojuši eksāmenu bioloģijā, proti, visbiežāk jeb 38,04% gadījumu saņemts B līmenis. Tāpat visbiežāk jeb 38,04% gadījumu B līmeņa vērtējums piešķirts tiem skolniekiem, kuri kārtoja eksāmenu krievu valodā.
Vidēji labāk veicies arī 9.klases mazākumtautību izglītības programmu 9.klašu skolniekiem, kuri centralizētajā eksāmenā latviešu valodā visbiežāk jeb 33,76% gadījumu ieguvuši vērtējumu B.
VISIC skaidro, ka procentos izteikta skolēna sniegumu atbilstība noteiktam līmenim jeb kopvērtējums eksāmenā ir būtiskākais rezultatīvais rādītājs, kas var būt par pamatu, lai objektīvi sarindotu skolēnu iegūtos vērtējumus, piemēram, klasē vai skolā. Skolēnu centralizētie eksāmeni tiek vērtēti līmeņos no A līdz F.