Iemesls sūdzībai
Pēc PTAC rīcībā esošajiem datiem, pērn ir reģistrētas 15 sūdzības par Swedbank. Zarāne skaidro, ka kārtība, kādā tiek izskatītas sūdzības, ir atkarīga no to satura. "Nepieciešamības gadījumā par sūdzības saturu tiek informēts attiecīgais komersants, bet ir situācijas, kad risinājumu var rast vien ar skaidrojumu no PTAC puses," norāda Zarāne. Patērētāju tiesību aizsardzības likums paredz – lai būtu iespējams PTAC iesniegt sūdzību, vispirms patērētājam ir jāiesniedz sūdzība pakalpojuma sniedzējam, lai vienotos par abpusēju kompromisu. Saņēmis patērētāja iesniegumu par strīdu ar pārdevēju vai pakalpojuma sniedzēju, PTAC atkarībā no iesniegumā minētajiem apstākļiem sniedz patērētājam palīdzību strīda risināšanā, ja nepieciešams, veicot pārrunas ar pārdevēju vai pakalpojuma sniedzēju.
Swedbank pārstāvis Jānis Krops atzīmē, ka pērn līdz bankai ir nonākušas tikai piecas sūdzības. "Ne vienmēr sūdzību skaits, kas nonāk līdz bankai, saskan ar to skaitu, kuru reģistrē PTAC," skaidro Krops un piebilst, "tāpēc nevaram šobrīd apstiprināt, ka sūdzību skaits pērn būtu teju divkāršojies." Dažas no sūdzībām ir saistītas ar naudas izņemšanas iespējām ārzemēs, konta bloķēšanu. Klientu neapmierinātībai par pamatu bijis arī apkalpošanas ātrums, pārejot no kodu kartēm uz Smart-ID vai kodu kalkulatoriem.
Visu rakstu lasiet laikraksta Diena pirmdienas, 4. marta, numurā! Ja turpmāk vēlaties Dienas publikācijas lasīt drukātā formātā, laikrakstu iespējams abonēt ŠEIT!
Fakts
polis
reptilis