Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +4 °C
Viegls lietus
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Sistēma ir kārtībā, bet attieksme klibo

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
oho
o
CS noteikumos arī... riteņbraucējs ir ceļu satiksmes dalībnieks!!! Pārvietojos ar auto, un arī ar riteni. Ir pabūts ar riteni arī ārzemēs, un ar riteni izbraukāti kalnu ceļi. Nekur ārzemēs nav redzētas domstarpības starp autobraucējiem un riteņbraucējiem. Ko var te ņemties?! Pārlasiet CSN un CS eksāmenu jautājumus! Riteņbraucējs pārvietojas pa braucamo daļu, jo ir transportlīdzeklis!!! To ka tas nepatīk autovadītājiem? Ziniet..., paskaties spogulī, ...varbūt arī tev ir vērts pārsēsties uz riteņa, fiziskās formas atgūšanai! Vēlu veselību cietušajiem puišiem, izturību trenerim. Jūtu līdzi arī fūres šoferim, jo ne jau tīšām brauca virsū.
jopciks
j
Atkal,tāpat kā skolnieku dziesmu,deju svētkos,netiek ievērota bērnu drošība sporta pasākumos.Bērniem atļaut sportot uz Latvijas autobāņiem,kaut neoficiāliem,ir galīgs neprāts un kādam jāuzņemas atbildība par šo neprātu!
Apčidrinskis
A
Patreiz situācija uz Vidzemes šosejas ir krimināla- velosipēdisti jūtas kā "lielceļa karaļi", pie intensīvas satiksmes faktiski aizņemot vienu no divām joslām, un uzšķauda pārējiem satiksmes dalībniekiem. Pa 5 metrus plato nomali viņiem braukt "zapadlo"- ir jābrauc tur, kur visvairāk var patraucēt citus braucējus- tā viņi uztur savu pašvērtības sajūtu. Ja kas, tad autobraucējus čakarēs Latvijas objektīvā policija un taisnīgā tiesa- velobraucēji vienmēr būs nevainīgi jēriņi.
HC
H
Šito šosejas gabalu vispār sen vajadzēja pārbūvēt par automaģistrāli ar vidējo kreiserātrumu 130 km/h.
E-ceļi Latvijā
E
par automaģistrāli pārdēvēts jau ir sen... "Starptautisko automaģistrāļu maršrutos iekļautie ceļi ved arī caur Latviju. Kartē redzams, ka tie ir E22, E67, E77, E262 un E264 ceļi." http://www.best4.lv/kravu-parvadajumi/kravu-parvadajumi-lv/parvadajumu-kartes-eiropa-un-latvija
  • 0
  • 0
Praktix
P
Drīkst, bet vai vajag? Jā, koplietošanas ceļi ir domāti visiem, un riteņbraucējiem ir tiesības justies droši uz tiem, un vadītājiem ir pienākums respektēt riteņbraucējus. Bet vai nebūtu laba doma regulārajiem riteņbraucēju treniņiem lietot kādu ceļu vai vietu, kur nebrauc auto? Piem. Biķernieku trasi vai kādu citu speciāli izbūvētu vietu? Visiem būtu mierīgāk.
Koplietošanas ceļi
K
ir domāti NE gluži visiem. CSN ir 548.zīme...
  • 0
  • 0
pmlks
p
būtu labi! Kad tādas speciālas riteņbraucēju trases Latvija uzbūvēs, pie katras apdzīvotas vietas, tad riteņbraucēji treniņiem tās noteikti izmantos. Kamēr to nevaram atļauties, autobraucejiem nākses būt uzmanīgakiem. Ceļš ir domāts VISIEM! Bikernieku trase bieži vien tiek slegta, lai pa to varetu vizinaties dažas benzīngalvas, jo benzīngalvas uzskata, ka jebkura vieta ar asfalta segumu ir domāta tikai viņiem, ka viņi ir krutāki par visiem, jo sēž metala karba ar 4 riteņiem
  • 0
  • 2
Vienīgais, kur nedrīkst, ir autobāņ
V
Viļumovs slikti zina Codice della Strada! Type C highway (or strada extraurbana secondaria). Most Italian roads outside of town and cities belongs to this category. According to Italian Highway Code definition, a type-C road is a single carriageway with at least one lane for each direction and shoulders. It may have at-grade intersections, at-level crossings with railways, roundabouts and traffic lights. Despite the definition made by the Highway Code, this category contains also dual carriageways (commonly but unofficially known as strada scorrimento veloce or seldom as superstrada) that can not be classified as type-B highways because of the lack of one or more required features. In absence of specific regulation signs, a type-C road is accessible by all vehicles and pedestrians, even if it has separate carriageways and no cross-traffic. In order to deny access to pedestrians, bicycles and other slow vehicles, the road owner must place a specific prohibition sign for each category of transport to be banned. However, there is a sign that allows access to the road only to motorized vehicles (without power restrictions unless specified). This sign is very similar to those used in most European countries to indicate the beginning of a limited-access road, but its meaning in Italy is quite different as it does not indicate whether the road is or isn't a limited-access road. Speed limit on type-C roads is 90 km/h. https://en.wiki2.org/wiki/Limited-access_road
Vārds
V
To tu pavaicā Ivo Viļumovam, kas "Piecus gadus rīkojot treniņnometnes šosejas riteņbraukšanā Itālijā, novērojis, ka tur princips ir tieši tāds pats. "
  • 0
  • 0
Vārds
V
Varbūt pietiks gvelzt par itālijām un anglijām, kur ir cita kārtība?
  • 1
  • 1
P102
P
varbūt problēma ir ceļu kvalitātē. Skaidrs, ka treniņiem gribās izmantot labas kvalitātes ceļus, bet vietējās nozīmes ceļi ir zem katras kritikas.
Problēma ir, ka
P
LV iekļauj starptautisko automaģistrāļu maršrutos ceļus E22, E67, E77, E262 un E264, bet vietējai lietošanai tos sauc par parastiem ceļiem. Fūres zina, ka uz automaģistrāles velobraucēji un pajūgi atrasties nevar. Analogs: Viesnīca reklamējas kā 5*, bet patiesībā ir tikai 2*
  • 3
  • 0
E77
E
https://lv.wikipedia.org/wiki/Automa%C4%A3istr%C4%81le E-ceļi Latvijā Starptautisko automaģistrāļu maršrutos iekļautie ceļi ved arī caur Latviju. Kartē redzams, ka tie ir E22, E67, E77, E262 un E264 ceļi. Transportlīdzekļiem, kam maksimālais pieļaujamais ātrums ir zemāks par noteikto automaģistrāles ātrumu (piemēram, mopēdi vai traktori; konkrētais ātrums ir atkarīgs no valsts), kā arī velosipēdiem un pajūgiem pārvietošanās pa automaģistrāli ir aizliegta.
  • 3
  • 1
eironene
e
Ko tur uztraukties- Latvijā bērnu ir daudz, pelnīt grib visi- lai jau brauc pa šoseju, lai riskē gan velo, gan auto, - nu notrieks kādu, kāds mirs- tad ta bēda...Nav jau manējais. Tā tagad sanāk, lasot atbildīgo personu izteikumus. Nu ko- gaidīsim jaunumus.
EKSPERTS
E
JA SISTĒMA PIEĻAUJ, KA ATTIEKSME KLIBO, TAD KLIBO PATI SISTĒMA, JO BAROKĻI JAU PASPĒJUŠI PIESKAŅOT LIKUMDOŠANU NOZIEDZNIEKU INTERESĒM.
!
!
Katru dienu lasāmas ziņas par kārtējā iereibušā autovadītāja aizturēšanu, par kukuļa došanu. Vēl joprojām. Apdzīšana uz autoceļiem regulāri notiek neatļautās vietās un riskējot. Ātruma pārsniegšana ir norma. Notriec cilvēku un aizbēg. Arī tas tagad regulāri izdzirdams. Es domāju, ka diskusija jāsāk nevis ar sporta riteņbraucēju rīcības apspriešanu, bet jāturpina - un tieši par autovadītāju uzvedību, jo situācija uz autoceļiem par 95% ir tāda, kādu to izveido autovadītāji. Tai skaitā kravu auto karaļi. Ja pareizi saprotu situāciju, polis sēdēja cieši citai fūrei astē un brauca ātrāk, nekā to atļauj zīmes vai situācija.
Laiks
L
Pilniba pievienojos viedoklim! Latvija esmu reti, bet kad esmu, un braucot pie stures man bail paliek braukt. Kaut braucu ar nedaudz lielaku atrumu, ka atlauts (lidz 95km/h) mani vienmer visas automashinas apdzis - uz shaurajiem, sliktas kvalitates seguma celiem!!! vienmer VISI!!! apdzen, jaa, ari kravas auto. Es nesaprotu kaa braukt, biezi pat palielinu atrumu, tikai lai izvairitos no kartejas trakas manis apdzisanas (kuras visas ir potencialas avarijas situacijas). Ja censhos ieverot distanci, tad tas vienmer beidzas ar to, ka aiz manis esoshais auto ierauga vietu, kur tam jabut, un veic apdzishanu un distance atkal nav... Iespejams dzivojot tikai Latvija, es to ta neredzetu, bet tagad es to izjutu ekstremi.
  • 3
  • 0
!
!
Ziņas 2015. g. oktobrī: Krustojumā Rīgā džips notriec divus gājējus Kravas auto Garkalnē notriec bērnu riteņbraucēju grupu Ventspilī uz gājēju pārejas notriec vīrieti Inčukalna novadā nenoskaidrota automašīna nāvējoši notriec gājēju Beverīnas novadā automašīnas vadītājs notriec velosipēdistu un aizbrauc no notikuma vietas Jelgavā 82 gadus veca autovadītāja notriec divas meitenes Jēkabpilī notriec gājēju Autovadītājs Zasā notriec stabu un aizbēg Iereibis autovadītājs iebrauc aizsargbarjerā un pēc tam piedāvā 1000 eiro lielu kukuli Zemgalē divi autovadītāji, kuri pieķerti braucam reibumā un bez tiesībām, mēģinājuši no atbildības atpirkties ar 1000 eiro kukuli Tas ir tikai oktobrī un nav visas ziņas.
  • 6
  • 1
K
K
Smieklīgi kā muļķu zemē atkal sagudros simtiem dažādas dārgas prasības, ko tad neviens neievēros. Patiesībā visu to varētu novērst, ja a) viens velosipēdists nebūtu aiz grupas; b) auto ieturētu pietiekamu distanci no velosipēdistiem; c) loģiski būtu arī ja būtu divas pavadošās, viens no tiem busiņš. Vienkārši veselais saprāts, ko būtu vecākiem un valstij jāprasa no treneriem.
Stulbs vēl stulbāks esi?
S
Ir objektīvi apstākļi, pēc kuriem jāorganizē satiksme. Drošība ir (n-1), ja arī viens pārkāpis paliek liela varbūtība ka otrs necietīs.
  • 2
  • 1
es
e
.."traucē auto satiksmei".Tā noteikti var komentēt cilv.kas ar sportu,utml.uz "Jūs".Būtu vismaz priecājušies un atbalstījuši tos,kas sporto,cenšas,trennējas,utml.Tiešām jāņem "pie dziesmas" kravas šoferus,kas pàrsniedz ātrumu,neievēro noteikumus un jūtās ļoti vareni.
Kristine
K
Pilniba pievienojos - attieksme ir tas, kur ir problema! Milziga neiecietiba pret visu - ritenbrauceji esot atsaldeti, kuri jutoties ka cela karali, gajeji tapat - bet mums visiem kopa ir jabut iejutigakiem vienam pret otru. Nevar ceret, ka vienmer paveiksies, ja braucam pa apledojoshiem celiem ar vasaras riepam, ja transa triecamies ta saucamaja plusma parsniedzot atlauto atrumu, ja mums jabrauc atrak ka atlauts, jo ta visi dara... Atjedzamies!!! Ceru, ka visi puikas bus veseli un vares sportot talak, un novelu lai nevienam no mums nebutu jabut polu sofera vieta!
Kristine
K
Jau ilgu laiku tikai shad un tad ciemojos Latvija, jaa! Taapeec ari redzu atshkiribu, un zinu, ka var ari citadak. Var paspet aizbraukt ari neparsniedzot braukshanas atrumu, pat samazinot atrumu, jo uz celja nemitigi jasadzivo ar gajejiem, ritenbraucejiem, rollerslepotajiem, pat govim un aitam! Un es patiesam ceru, ka ari Latvija spesim but iecietigaki visas jomas un lausim izaugt jauniem Vanshteiniem, Gulbjiem un Irbem! Shaja gadijuma tas nemaksa naudu, ta ir tikai musu attieksme un iecietiba.
  • 4
  • 0
:)
:
Kristīne, Tu nevari būt no zemes ko sauc Latvija, tas nav iespējams.
  • 2
  • 0
nu
n
Te nu viss ir pateikts,ka uz ātragaitas šosejas (autobāņiem) riteņbraucēji un kājāmgājēji Eiropā un cik arī zinu Ziemeļamerikā atrasties nedrīkst. Un Vidzemes šoseja noteikti ir viena no nedaudzajiem LV "autobāņiem" !
Vārds
V
autobāņi ir tikai viens no ātragaitas šosejas veidiem. ātragaitas šoseja no parastās atķiras tāpat, kā etiķa esence no parasta etiķa.
  • 2
  • 1
Buss
B
Ļoti žēl, ka pieauguša trenera "tuvredzības" un nevērības dēļ cietuši bērni - manuprāt šāda negadījuma iespēja bija ļoti prognozējama. Ja šis treneris tiek uzskatīts par pieredzējušu un tomēr pieļāvis šādu bīstamu situāciju, tad sistēma nav kartībā. Standarta situācija es braucu aiz busiņa, busiņš redz priekšā šķērsli (velosipēdistu), es nē. Busiņš pēdējā brīdī pārkārtojas, es ieraugu šķērsli un man vairs nepietiek distances nobremzēt. Pavadošā autiņa funkcija ir būt buferim šādā situācijā, bet velosipēdisti nedrīkst atrasties tam aizmugurē.
pmlks>Buss
p
mēs nedzīvojam ideālā pasaulē diemžēl! Ceļiniekiem visas tās štellītes ir tāpēc, ka to iegāde ir iekļauta ceļu būves izmaksu kalkulācijā tāpat kā firmas šefa luxus klases džips un mīļākās ūdeļādas kažoks. Un visādi autošovinisti ar prieku balso par politiķiem, kuri neskopojas ar naudu ceļu būvei. Sporta skolas treneris visticamāk bērnus pavadīja ar savu privāto auto. Mūsu politiķiem absolūti neinteresē bērnu sports. Vārdos jau viņi saka, ka vajag atbalstīt, bet ka dala budžetu, tā šai jomai kkā nekad naudiņas neatliek.
  • 1
  • 3
Buss
B
Jā protams, es ieskrienu cauruļvedējā un tā ir mana vaina un problēma. Atšķirība tikai tāda, ka cauruļvedējam mana ieskriešana bijusi/nebijusi. Bet bērni ir slimnīcā. Risks ir un bija paredzams un šajā gadījumā apdraudētajam arī pienākums veikt saprātīgas darbības lai risku mazinātu. Nav jautājums par to kurš vainīgs, bet par to, ka esot riska apstākļos ir pienākums veikt darbības, lai riskus mazinātu. Tieši tāpēc ceļinieki ir ieviesuši milzīgus, izgaismotus brīdinājuma signālus, kad veic darbus uz ceļa - jo bija gadījumi, kad līdzīgā situācijā neuzmanīgie braucēji ietesa stāvošos ceļiniekos. Ceļinieki no tā ir mācījušies - kāpēc, lai velosipēdisti nemācītos?
  • 4
  • 1
!
!
Delfos bija ielikts video, kurā kravas auto Rīgā ietriecas vieglajā auto pirms gājēju pārejas, bremzējot tikai pēdējā brīdī. Brauc, kā pagadās.
  • 6
  • 4
!
!
Standarta situācija - tu brauc cieši aiz busiņa, busiņš pārkārtojas, un tu pa taisno ieskrien cauruļu vedējā. Kāpēc? Tāpēc, ka TU un neviens cits neievēroja distanci, ignorēja to, ka tu uz ceļa neko neredzi. Tu nebrauci piesardzīgi atbilstoši apstākļiem.
  • 5
  • 5

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas