Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

Spriedzes gadalaiks ielās

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
vermuts36
v
Vienīgais, ko "MĒS" varam, uzlikt papildus zīmes, paaugstināt sodus...., un reklamēt: "skaties divreiz spogulī..." Un tā ir visur, visos jautājumos..., pie mums!
no Dublinas
n
Interesanti, kas veic Eiropas izpeti - Dublina tiesi uz ielas ir stripas, kas atdala ritenbrauceju joslu no braucamas zonas
no Dublinas
n
Interesanti, kas veic Eiropas izpeti - Dublina tiesi uz ielas ir stripas, kas atdala ritenbrauceju joslu no braucamas zonas
crow
c
te nav runa par naudu, vnk visi RD onkuļi brauc ar 4x4, tāpēc viņiem pie pakaļas velojoslas..turklāt krievs jau negrib pa Eiropas naudu uzlabot pilsētu, jo kā tad tas izskatīsies viņa elku acīs, ka no Eiropas ir kāds labums iedzīvotājiem..
Smaids
S
Ikdienā varu būt gan gājejs, gan ar velo , gan ar mašīnu. Varu pateikt ka tas ir tikai tolerances trūkums no visam pusēm! infrastruktūrai nav ne vainas. Lāčuplēša iela gan man liekas izgāzusies , jo to visi auto uzskata par štrāsi un loti šaura, elizabetes ielā gan ir ok, neviens nebrauc nost. Vislabākā ir skolas iela, tur velobraucēji izjūt brīvību, un tur tad sāk uzvesties traki gan gājēji gan automašīnas..... Man būtu daudz slikta ko pateikt par visiem dalībniekiem :) bet es cerēšu uz to, ka sabiedrība paliks labsirdīgāka, tad arī viss atrisināsies....
H
H
Ceru ar šo glābt kādu dzīvību. Jaunajos noteikumos NAV TEIKTS, ka velosipēdistiem būtu jābrauc pa brauktuvi. Šeit rakstītais ir pilnīgi meli! Lūdzu neriskējiet!
H
H
Raksts parāda to, ko visi zin: Velosipēdistu un gājēju nāves ir nekompetentas valsts politikas rezultāts. Nobraukto velobraucēju skaits tik pieaug, bet te gudreļi "veic pārbaudes" ... velosipēdistu. Cik vēl ir jāmirst, lai pielektu, ka vienmēr jāpievērš uzmanība mazāk aizsargātajiem satiksmes dalībniekiem. Un gājēju-velosipēdistu sadursmes... Cik gājēji tā ir gājuši bojā?
Rara
R
Labāk līnijas uz ielas, nekā nekas. Un salīdzinot kaut vai ar 4 gadiem atpakaļ, velo infrastruktūra ir krietni uzlabojusies. Bet, ja par kultūru, tad ar velobraucējiem ir tieši tāpat kā ar autovadītājiem. Ir gan atsaldētie, kam visi noteikumi un pārējie satiksmes dalībnieki pie kājas, gan teicamnieki, kas 100% visu pēc grāmatas dara, gan tādi pa vidu, kas šo to ievēro, bet šo to nē (man šķiet, ka tādu ir visvairāk).
dx
d
Lielākā daļa riteņbraucēju Latvijā ir iedomājušies, ka ir kungi un karaļi, bet visiem pārējiem ir jālec malā, kad viņi parādās! Nekādas braukšanas kultūras. Diemžēl.
a
a
Diemžēl Locs laikam nav bijis citās eiropas pilsētās, jo ir ļoti daudz tādas, kur tiešām ir novilktas strīpas uz ceļa, kas atdala velosipēdu no automašīnas un dažviet pat paredzētas joslas, lai velosipēdists droši varētu veikt kreiso pagriezienu.
Juhans
J
Visu atrisinās riteņbraucēju obligātā apdrošināšanās, jo, ja riteņbraucējs apdrošina gan civīltiesisko, gan KASKO, gan traumas, kā arī veselību, dzīvību, Nāvi un apbedīšanu, tad viņš var braqt bez bēdu.
Senais
S
Visos gadalaikos un nepārtraukti, pat ar tendenci pieaugt, satiksmes vidē, valda atbaidoša kultūra, jo vēl arvien, pārāk daudziem braukšana ir kaut kas vairāk nekā nokļūšana no A līdz B. Diemžēl, tie, kuriem piemīt tolerance pret citiem, ir kā vientuļi izņēmumi.
IMHO
I
" Turklāt īpaši izceļas tieši riteņbraucēju un sabiedriskā transporta vadītāju nesaprašanās..." . Tas vienkārši tāpēc, ka privātais pamatā brauc ar savu vāģi, atbild pats par sevi un lielākajai daļai nav KASKO. Un negrib sēdēt cietumā par ciskudriļļainā terminatora notriekšnu, kurš maskējošā tumšā tērpā, ar banāniem ausīs pēkšņi parādās tā priekšā no kaut kādas citas dimensijas - (nolec no ietves, izbrauc uz sarkanā, pagriežās pretēji zīmēm, maina braukšanas joslas kā cimdus utt. un vienmēr cenšas aizlīst priekš pa labo pusi.) Sabiedriskajam brauc daudz drošāk, jo zina, ka strīdīga negadījumā gadījumā ar ciskudriļļinajiem terminatoriem, tiesā viņu aizstāvēs RS juristi.
Sabiedriskā transporta biļetes Rīgā
S
Bet velobraukšanas infrastruktūra ir vāji attīstīta, turklāt, vietām muļķīgi pārspīlēta. Piemēram, nav skaidrs, kādēļ Lāčplēša ielā veloceļi ir abās ielas pusēs, ja pietiktu ar vienu, pavisam nedaudz platāku.
velosipēdistam tomēr nav jābrauc pa
v
nesen apstiprinātajos noteikumos nav iestrādāta prasība, kas paredz, ka velosipēdistam tomēr ir jābrauc pa brauktuvi, nesen apstiprinātajos noteikumos ir iestrādāta prasība, kas paredz, ka velosipēdistam tomēr ir jābrauc pa brauktuvi vietās, kur blakus ir veloceļš.
  • 6
  • 4

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas