Sporta un sponsorēšanas aģentūras atzinušas, ka arvien vairāk lēmumus par sportistu sponsorēšanu ietekmē atlētu fanu skaits tādos sociālajos tīklos kā Twitter, Facebook un citos. Pēc Londonas olimpisko spēļu noslēguma tieši atbalstītāju pūļa lielums visvairāk ietekmēs, kā sportistiem veiksies ar atbalstītāju piesaistīšanu, ziņo izdevums Mail Online.
Sociālie mediji esot viens no labākajiem rādītājiem, kā izmērīt sportistu popularitāti, neizmantojot laikietilpīgus pētījumus, atzinuši britu uzņēmuma M&C Saatchi pārstāvji.
Lielbritānijā vislielākais peļņas potenciāls, neraugoties uz olimpiskajās spēlēs gūto bronzas medaļu, esot britu daiļlēcējam Tomam Deilijam, norādīja M&C Saatchi pārstāvji. T.Deilijam piemēram, sociālajā tīklā Twitter šobrīd ir vairāk kā 1,5 miljoni sekotāju.
Sponsoru darījumu brokeri no SponsorHub atzinuši, ka pasaulē ātrākais skrējējs Useins Bolts un amerikāņu peldētājs Maikls Felpss, ja spēs palikt uzmanības centrā, gadā sponsoru piedāvājumu dēļ varētu nopelnīt vismaz 30 miljonus britu mārciņu.
Londonas olimpiskajās spēlēs gūtie panākumi sportistiem piesaistījuši arvien lielākus fanu pūļus. Piemēram, Lielbritānijas pārstāvei riteņbraucējai Laurai Trotai pēc divu zelta medaļu iegūšanas šobrīd jau ir vairāk kā 90 000 Twitter sekotāju. Savukārt pasaules ātrākajam skrējējam Useinam Boltam no Jamaikas ir astoņi miljoni Facebook sekotāju, bet Twitter sekotāju skaits nesen pieaudzis gandrīz trīs reizes no 620 000 līdz 1,6 miljoniem, vēsta Mail Online.
Vairāk par medaļām atbalstītājus interesē sportistu fani sociālajos tīklos
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.