2008.gada beigās 40% aptaujāto Amerikā atzinuši, ka lielāko daļu pašmāju un starptautisko ziņu iegūst ar interneta starpniecību. Vēl pirms gada – 2007.gada septembrī – tādu bija vien 24%. Pirmo reizi “Pew” centra veiktajā aptaujā interneta lietotāju izrādījies vairāk nekā to, kuriem par galveno ziņu avotu kalpo laikraksti (35%). Pagaidām gan nepārspēta palikusi TV kā galvenais ziņu avots – 70%.
Taču, skatoties pa vecuma grupām, interneta lietotāju skaits ir krietni augstāks – vecumā līdz 30 gadiem 59% aptaujāto kā galveno ziņu avotu min internetu un TV tikpat liels skaits. Vēl 2007.gadā gados jaunie amerikāņi vairāk uzticējās TV nekā internetam (attiecīgi 68 pret 34%).
Vienlaikus sabiedriskās domas pētījumā arī noskaidrots, ka, neraugoties uz prezidenta vēlēšanu kampaņu, svarīgākās ziņu interešu tēmas pagājušajā gadā amerikāņiem tomēr bijušas saistītas ar ekonomiskajiem jautājumiem. 2008.gada laikā trīs populārākās ziņu tēmas bija ASV ekonomikas stāvoklis, degvielas cenu celšanās un finanšu sektora glābšana, tikai ceturtajā vietā atstājot prezidenta vēlēšanas.