Kniršs šajā amatā atradies vien desmit mēnešus, viņam aizstājot citu augsta līmeņa inženieru, kurš kompāniju pameta pēc tam, kad tika atstādināts no amata saistībā ar izmeklēšanu šajā skandālā.
Audi norāda, ka Kniršs uzņēmumu "pamet saskaņā ar uzraudzības padomes lēmumu," taču viņš nesniedza konkrētu iemeslu viņa aiziešanai no kompānijas.
Par negaidīto Knirša aiziešanu no Audi paziņots pēc tam, kad laikraksts Bild am Sonntag pagājušajā nedēļā vēstīja, ka ASV juristu firmas Jones Day veiktā iekšējā izmeklēšanā atklājies, ka Kniršs zinājis par Audi trīs litru dīzeļdzinēja aprīkošanu ar kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūru vēl pirms skandāla nonākšanas atklātībā.
Tāpat viņš tiek turēts aizdomās par nepatiesas informācijas sniegšanu saistībā ar šo situāciju.
Volkswagen pērn septembra beigās izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrētu dīzeļdzinēju tipu, kam uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.