"Meklēšanas apgabals ir krietni sašaurināts, jo vairākas dienas ir saņemti šie signāli," pauda Abots. "Tomēr pašlaik esam nonākuši tiktāl, ka melnās kastes signāls sāk izsīkt," viņš piebildis.
Meklējumu teritorija ir jau vairākkārt precizēta un sašaurināta, taču šis process ir ļoti sarežģīts un nesola drīzus panākumus, jo avarējušās lidmašīnas paliekas un melnā kaste atrodoties okeānā 4,5 kilometru dziļumā.
"Tie ir centieni ieraudzīt nelielu koferi dziļā ielejā, pašam stāvot augsta kalna virsotnē, turklāt darot to pilnīgā tumsā", tā ceturtdien tika raksturota pazudušās Malaizijas lidmašīnas atlūzu meklēšanas operācija. Šī jau kļuvusi par dārgāko meklēšanas operāciju aviokatastrofu vēsturē, bet nu ir pamatotas aizdomas, ka glābējiem jārēķinās arī ar citu šķērsli – pamatīgu dziļumu, jo nedēļas sākumā fiksētie elektroniskie signāli, kas varētu būt aviolainera melnās kastes raidīti, nākuši no 4,5 kilometru dziļuma, ziņoja CNN.
Jau vēstīts, ka meklēšanas laikā aizvadītās nedēļas nogalē un šīs nedēļas sākumā izdevies uztvert elektroniskus signālus, kas varētu būt aviolainera melnās kastes pārraidīti. Izmeklētāji norāda, ka tas pašlaik ir labākais pavediens, kas ir meklēšanas komandu rīcībā.
BBC vēsta, ka, analizējot saņemtos signālus, pārmeklējamā teritorija sašaurināta vēl vairāk – tagad tas ir aptuveni 58 000 kvadrātkilometru liels Indijas okeāna apgabals.
Malaysia Airlines aviolaineris ar 239 cilvēkiem uz klāja mīklainos apstākļos bez pēdām pazuda 8.martā, kad bija ceļā no Malaizijas galvaspilsētas Kualalumpuras uz Pekinu.