Lidaparāta Airbus A319 kapteinis Liu Čuaņdzjaņs izdevumam Chengdu Economic Daily atklāja, ka neviens no lidmašīnas mērinstrumentiem un sensoriem nebrīdināja par problēmām un vējstikla daļa atdalījās pēkšņi. "Vējstikls nokrakšķēja, tad atskanēja skaļš blīkšķis. Nākamais, ko redzēju - otrais pilots ir daļēji izrauts ārpus kabīnes," norādīja kapteinis.
Kapteinim izdevās kolēģi ievilkt atpakaļ kabīnē, kur gaisa spiediens un temperatūra jau bija pamatīgi nokritušies un daļa lidmašīnas instrumentu izgājusi no ierindas. "Viss kabīnē lidoja pa gaisu, es nevarēju dzirdēt radioziņojumus, lidmašīna kratījās tik spēcīgi, ka nespēju salasīt mērinstrumentu rādījumus," atminējās Čuaņdzjaņs.
Lidmašīna pēc notikušā spēji zaudēja augstumu, un tas izraisīja paniku arī pasažieru nodalījumā. "Mēs nezinājām, kas notiek, izcēlās panika. Piedzīvojām pāris sekunžu ilgu brīvo kritienu, pirms lidmašīna atkal nostabilizējās," Ķīnas valsts kontrolētajai aģentūrai China News Service atklāja viens no pasažieriem.
Valsts Civilās aviācijas administrācija pēc negadījuma informēja, ka otrais pilots negadījumā guvis salīdzinoši nelielas traumas - izmežģījis rokas locītavu un guvis pāris grieztas brūces.
Lidmašīnas apkalpei izdevās veikt avārijas nosēšanos, bet pēc tam vēl 27 pasažieri lūguši mediķu palīdzību, taču nopietni neviens nav cietis.
Lidaparāta ražotājs Airbus un Francijas Civilās aviācijas negadījumu izmeklēšanas aģentūra jau nosūtījuši uz Ķīnu ekspertus, lai noskaidrotu notikušā iemeslu.
Trollis JT
>:-)
esunestaspats