Air France pārstāvji pieļāvuši iespēju, ka lidojuma laikā lidmašīnai iespēris zibens, jo šajā apkaimē plosījušās spēcīgas tropu vētras. Ap pulksten 5.15 pēc Latvijas laika no lidmašīnas saņemts automātisks ziņojums par īssavienojumu. Tas noticis neilgi pēc tam, kad lidmašīna bija nokļuvusi spēcīgā turbulencē. Aviācijas eksperti gan apšauba, vai zibens spēriens var notriekt lidmašīnu, jo modernās lidmašīnas tiek aizsargātas pret šādu risku. «Nesenā pagātnē es nevaru atcerēties nevienu gadījumu, kad zibens būtu notriecis lidaparātu,» ziņu aģentūrai AP stāsta aviācijas drošības eksperts Bils Voss.
Sakari ar lidmašīnu zaudēti dažas stundas pēc izlidošanas no Riodežaneiro, bet Šarla de Golla lidostā tai vajadzēja nolaisties pulksten 12.15 pēc Latvijas laika. «Iespējams, ka lidmašīna nokrita ļoti strauji, tik strauji, ka piloti nepaspēja paziņot par ārkārtas situāciju,» sarunā ar AP spriež aviācijas eksperts Kriss Jeitss.
Brazīlijas glābšanas dienesti sākuši lidmašīnas meklēšanu. Iespējamais pazušanas rajons ir Fernandu di Noroņas salu arhipelāgs ap 300 km no Brazīlijas piekrastes. «Meklēšana prasīs daudz laika. Lidmašīnas melnā kaste droši vien ir jūras dibenā,» secina Brazīlijas Civilās aviācijas aģentūras pārstāvis Duglass Fereira Mačadu.
Pazudusī lidmašīna bija diezgan jauna, tā ražota 2005.gadā, pēdējā apkope veikta 16.aprīlī. Līdz šim pēdējais traģiskais negadījums ar Air France lidmašīnu notika 2000.gada jūlijā, kad neilgi pēc pacelšanās no Šarla de Golla lidostas aizdegās un nokrita virsskaņas lidmašīna Concorde. Toreiz gāja bojā visi 109 pasažieri un apkalpes locekļi, kā arī četri cilvēki uz zemes. 2005.gada augustā Air France lidmašīna vētras laikā noskrēja no skrejceļa Toronto lidostā, bet toreiz visiem 309 cilvēkiem izdevās izkļūt no lidmašīnas, kas pilnībā sadega.