Taču izrādījies, ka šķietami bezrūpīgais uzdevums prasījis daudz spēka - 19 stundu ikdienas darbu ar piedalīšanos neskaitāmos reklāmas pasākumos un roku spiešanu salas viesiem, laikrakstam The Daily Telegraph stāsta B.Sauthols. Viņa darba devējs - Kvīnslendas Tūrisma asociācija - ziņo, ka vīrietis apmeklējis 90 «eksotisku vietu», izveidojis 47 videodienasgrāmatas un sniedzis vairāk nekā 250 interviju. B.Sauthols ievietojis vairāk nekā 75 tūkstošus vārdu 60 dažādos blogos un veicis vairāk nekā 730 ierakstu miniblogā Twitter.
Kā noslēgums B.Sauthola sūrajai ikdienai nāca indīgas medūzas dzēliens gada nogalē, kas gandrīz atņēma viņa dzīvību. Tomēr vīrietis nenožēlo piedzīvoto un apdomā līdzšinējo darba devēju piedāvājumu arī turpmāk reklamēt Kvīnslendas štatu, par to saņemot atalgojumu, kas mērāms sešiem cipariem.