GM iegādājas Saab 1990. gadā. Pēc divdesmit gadiem amerikāņu autoražotājs pārdeva kompāniju Spyker, kura plānoja atjaunot Saab ražošanu, taču virknes finanšu problēmu dēļ bija spiesta apstādināt ražošanu. Oktobrī Spyker (kura tobrīd dēvējās par Swedish Automobile, bet pēc tam atguva iepriekšējo nosaukumu) vienojās ar Ķīnas kompānijām Pang Da un Youngman par Saab pārdošanu. Tikmēr GM paziņoja, ka sakarā ar iespējamo pārdošanu tā var pārtraukt tehnoloģiju un komponentu piegādes Saab, jo tas nebūs GM akcionāru interesēs.
Noslēgumā amerikāņu autoražotājs bloķēja darījumu, paziņojot, ka tehnoloģiju nodošana Ķīnas uzņēmumiem var kaitēt GM konkurētspējai Ķīnā un uz citos lielajos tirgos. Drīz vien pēc šā lēmuma Saab pieteica bankrotu.
Spyker atzīmē, ka pret GM iesniegtās prasības mērķis ir zaudējumu atlīdzināšana par amerikāņu kompānijas nelikumīgajām darbībām, kura mēģinājusi izvairīties no konkurences. Nīderlandes autoražotājs ir pārliecināts, ka GM darbību mērķis bijusi tīša Saab novešana līdz bankrotam.
Tikmēr GM preses sekretārs Džeimss Keins (James Cain) paziņoja aģentūrai Reuters, ka „tam [prasības iesniegšanai] ir grūti noticēt”. Pēc viņa vārdiem, kompānijas rīcībā pagaidām nav informācijas par Spyker vēršanos tiesā.