Žurnāla vadība vēsta, ka lasītājas jau sen žēlojušās par «kaulaino» modeļu izskatu, kam nav nekādas līdzības ar parastas sievietes ķermeņa formu. «Sievietes ir mainījušās. Viņas vairs nevēlas skatīties uz bezpersoniskām modelēm žurnālu lappusēs. Viņas grib redzēt īstas sievietes. Mēs uz to atbildējām, parādot īstas sievietes, kam ir profesija un kas nebaidās atklāt savu vecumu,» intervijā Spiegel Online stāsta Brigitte galvenā redaktore Brigite Hūbere.
Lasītāju atsauksmes par žurnāla lēmumu esot ļoti pozitīvas. Vairāk kā 20 000 sieviešu jau esot pieteikušās uz iespēju fotografēties žurnāla lappusēm. Skeptiķi iebilst, ka žurnāla akcija ir tikai reklāmas triks, lai apturētu tirāžas kritumu (Brigitte tirāža ir 691 000 eksemplāru, bet pēdējā laikā tā samazinās).
Kritiķi arīdzan uzskata, ka žurnāla lappusēs redzamās amatieres īpaši neatšķiras no īstām modelēm. «Varbūt viņas ir īstas sievietes, bet ne neglītas vai resnas,» raksta Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung.
Pēc kritiķu domām, žurnālam vajadzēja iet vēl tālāk un izmantot sievietes, kas neatbilst modes pasaulē valdošajiem skaistuma ideāliem. Skeptiķi norāda, ka Brigitte cīņu pret ēšanas traucējumiem apvieno ar kārtējās diētas reklamēšanu. «Tu izskaties lieliski tāda, kāda esi, bet izskatītos vēl labāk, ja zaudētu dažus kilogramus,» žurnāla vēstījumu interpretē laikraksts Die Tageszeitung.