Ja līdz šim visi, kam nav slinkums un ir vēlēšanās, centās neveiksmīgi iespiesties Apple iPad izveidotajā planšetdatoru tirgus nišā "pa aparatūras" durvīm, piedāvājot dažādas raudzes planšetes un cerot, ka kādu tās ieinteresēs ar Flash atbalstu, atvērtību, pieslēgligzdām vai, ja runājam par crapgadžetu galu– ar zemu cenu un vēl zemāku komponenšu un izpildījuma kvalitāti, tad šoreiz stāsts ir pavisam citāds – Amazon gatavojas ienākt planšetdatoru tirgū pa satura durvīm, piesakot savu planšeti Fire.
Amazon neinteresē peļņa, kuru gūst, pārdodot pašu ierīci. Patiesībā, Amazon ir gatava pat ciest zaudējumus aparatūras frontē, un tikai ar vienu mērķi – zaudēto ar uzviju atgūt, pārdodot un izīrējot saturu, kura šim milzu interneta vaikalam ir atliku likām – kā nekā, arī Apple iOS platformā, ja runājam par e-grāmatu iegādi, Amazon Kindle aplikācija ir populārāka par pašas Apple grāmatu veikalu.
Arī, par mūziku un filmām runājot, Amazon spēj spēkoties ar Apple iTunes Store piedāvājuma un vienkārša "vienas pogas spiediena" iegādes procesa nodrošināšanā.
Tātad, Amazon Fire būs īstas ugunskristības Apple iPad.
No otras puses, Amazon ir mazāka pieredze ierīču dizainā un programmatūras izstrādē, un tieši šī lietotāju pieredzes aspekta nevainojama nodrošināšana ir lielākais Fire izaicinājums, jo Apple uzstādītā latiņa ir patiešām augsta.
Būs interesanti.