jūlija līdz 7. augustam kinoteātrī Kino Citadele.Šī saldējuma automāta princips ir pavisam vienkāršs – kad cilvēks tuvojas automātam, viņa attēls parādās ekrānā, un, pateicoties „smaida atpazīšanas” tehnoloģijai, personība rotaļīgi tiek iegremdēta virtuālās realitātes pasaulē. Cilvēks tiek aicināts dāvāt plašu un patiesu smaidu, kuru mēra „smaidu-metrs”.
Ar dalībnieka atļauju tiek uzņemts momentfoto, un attēls tiek augšupielādēts Algida sociālo tīklu lapā. Smaidītājs tiek atalgots ar iespēju izvēlēties un nekavējoties saņemt kādu no Algida saldējumiem bez maksas.
Pēc tam savu fotogrāfiju var apskatīt Facebook vietnē http://www.facebook.com/AlgidaLatvija un draugiem.lv vietnē http://www.draugiem.lv/vairoprieku.
Algida smaidu veicinošie saldējuma automāti debiju piedzīvoja 2010. gada maijā Portugālē, Lisabonas mūzikas festivālā, un kļuva par īstu roka fanu hītu. Tajā pašā gadā arī otrā pasaules malā – Singapūrā automāts rosināja cilvēkus smaidīt, piešķirot bezmaksas saldējumu tā saucamo Laimīgo stundu laikā. No 2011. gada Algida”saldējuma automāti tiek uzstādīti visapkārt pasaulei.
Lai radītu smaidu veicinošā saldējuma automātu, sejas mīmiku atpazīšanas tehnoloģijas interfeisu un animāciju, Unilever sadarbojās ar radošo tehnoloģiju aģentūru SapientNitro. Inovācijas radīšanā SapientNitro kreatīvie konsultanti izmantoja jaunākās tehnoloģijas, tostarp sejas vaibstu atpazīšanā, 3G un Facebook sasaistē. Speciālistu iniciatīva netika atstāta novārtā, un starptautiskajā Kannu Lauvu reklāmas festivālā 2010. gadā šedevrs tika apbalvots ar bronzas godalgu, kas ir pielīdzināma filmu industrijas Oskara balvai.
Ar mērķi nodrošināt vietējos patērētājus ar starptautiski pazīstamu un atzītu saldējumu, tādējādi nostiprinoties un kļūstot par vienu no vadošajiem nozares pārstāvjiem Baltijas tirgū, pasaulē lielākais saldējuma ražotājs Unilever šovasar sāka tirgot savus saldējumus Latvijā, Lietuvā un Igaunijā ar zīmolu Algida. Smaidu veicinošā saldējuma automāta prezentācijas ir daļa no Unilever ilgtermiņa plāna Baltijas tirgum. Unilever arī neizslēdz iespēju iegādāties kādu no vietējiem saldējuma ražotājiem, ja šāda investīciju iespēja radīsies.