Savukārt reklāmas ienākumos "Facebook" šogad varētu nopelnīt 3,8 miljardus dolāru (1,9 miljardus latu), kas būs par 104% vairāk nekā pirms gada.
"eMarketer" arī norādīja, ka ienākumi no "Facebook Credits", kas ir interneta vietnē izmantojama virtuāla valūta, varētu palielināties no 140 miljoniem dolāru (72,2 miljoniem latu) pērn līdz 470 miljoniem dolāru (242,5 miljoniem latu) šogad.
Tikmēr 2012.gadā kompānija reklāmas ieņēmumos varētu gūt 5,78 miljardus dolāru (2,9 miljardus latu), prognozē "eMarketer".
Kā privāts uzņēmums "Facebook" nepublisko savus finanšu rādītājus.
Taču sagaidāms, ka kompānija nākamgad uzsāks akciju kotēšanu biržā, tādējādi tai nāksies publiskot finanšu rādītājus, lai varētu veikt sākotnējo akciju publisko piedāvājumu (IPO).