Līdz ar to atkrīt vadu pievienošana, jo visi aksesuāri, piemēram, lukturi, elektrību var paņemt uzreiz no rāmja. Protams, stieņi ir izolēti un velobraucējam nekas nedraud. Velosipēdu var uzlādēt gan no rozetes, gan arī bremzējot, jo tas aprīkots ar līdzīgu reģeneratīvo sistēmu kā hibrīdauto – tā savāc bremzēšanas laikā saražoto enerģiju un pārvērš to elektrībā. Diemžēl šim transporta līdzeklim pietrūkst ļoti svarīgas detaļas, lai to varētu nosaukt par īstu velosipēdu – pedāļu. Tā kā _HMK 561 _nevar dzīt uz priekšu ar cilvēka kāju spēku, to arī vairs nevar uzskatīt par veselības stiprināšanai noderīgu instrumentu.Pagaidām izgatavots tikai velosipēda prototips un par tā nonākšanu pārdošanā vēl pāragri runāt.
Elektrovelosipēds bez pedāļiem - HMK561
Elektrovelosipēdi parasti izskatās kā smagnēji divriteņi vai, sliktākajā gadījumā, mopēdi. Taču ne dizainera Ralfa Kitmana radītais HMK 561, kas nupat ieguvis iF dizaina balvu. Tā rāmis izgatavots no elektrību vadītspējīga oglekļa šķiedru materiāla, kas ne tikai ļauj caur rāmi novadīt enerģiju uz elektromotoru, bet uzglabāt turpat stieņos kā masīvā akumulatorā.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.