Ķīnas drošības konsultantu firma laboratorijas apstākļos ir atklājusi veidu, kā likt automašīnai neredzēt šķēršļus vai arī tieši apbraukt neeksistējošus šķēršļus, kas, protams, varētu nopietni apdraudēt satiksmes drošību. Pagaidām gan šāds uzbrukums nav izmēģināts ar lielā ātrumā braucošu mašīnu.
ASV kompānija kopā ar ķīniešu uzņēmumu un kādu profesionālu hakeri veica izmēģinājumu ar Tesla Model S. Rezultāts tika atkārtots ar Audi, Volkwagen un Ford viedajiem auto.
Tiesa gan eksperimenta veicēji norāda, ka pagaidām šādu uzbrukumu var īstenot tikai esot ļoti tuvu mašīnai - signālu vajadzīgā frekvencē var pārraidīt apmēram tikai metra attālumā, kas, protams, samazina šāda uzbrukuma riska iespējamību. Tomēr pētījumā norādīts, ka šāda iespēja ir satraucoša. Tāpat Tesla automašīnās ir radars, kuru iespējams apmuļķot arī 20m attālumā.
Pētnieki norāda, ka šāds aprīkojums gan izmaksātu vairāk nekā 210 000$.
Tesla gan ir noraidījusi risku, sakot, ka tas nav iespējams ārpus laboratorijas apstākļiem.
Jau vēstīts, ka Tesla automašīnas vadītājs jūlija sākumā gāja bojā.
ASV apstiprināta pirmā cilvēka bojāeja avārijā, kurā iesaistīta ASV elektroautomobiļu ražotāja Tesla Motors automašīnā Model S, kurai bija ieslēgts autopilota režīms, ziņoja LETA.
Ohaio štata Kantonas iedzīvotājs Džošua Brauns 40 gadu vecumā gāja bojā avārijā, kas notika 7.maijā Floridas štata Villistonā, kad viņa automašīnas kameras nespēja atšķirt gaišās debesis no balta traktora ar piekabi sāna, kas veica kreisā pagrieziena manevru, un tādēļ automašīna neveica automātisku bremžu aktivizāciju, liecina ASV valdības dati un Tesla izplatītais paziņojums.
ASV Valsts autoceļu satiksmes drošības pārvalde sākusi izmeklēšanu par Tesla autopilota sistēmu un tās sniegumu.
Uzņēmuma arī pieauguši zaudējumi - Tesla Motors tīrie zaudējumi šā gada otrajā ceturksnī palielinājušies līdz 293,2 miljoniem dolāru (261,7 miljoniem eiro), salīdzinot ar 184,2 miljoniem dolāru (164,4 miljoniem eiro) attiecīgajā laika periodā pērn, teikts trešdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.
Zaudējumu pieaugums galvenokārt tiek skaidrots ar lielākiem izdevumiem, uzņēmumam cenšoties paātrināt ražošanu saistībā ar elektrisko automašīnu pieprasījuma palielināšanos, ziņoja LETA.