Nākotnes Parks piedalījās pasākumā, kurā beidzot iepazinām vadlīnijas un pat anketu, ar kuras palīdzību ikvienam ir iespēja var izvērtēt elektronisko sakaru kvalitātes līmeni. Idejas īstenotāji vēlas mudināt patērētāju aizdomāties, piemēram, ka svarīgs ir ne tikai solītais, bet arī reāli nodrošinātais interneta ātrums, ka būtiskāks par piedāvāto maksas TV kanālu skaitu ir to saturs un arī klientu apkalpošanas un darbinieku kompetences līmenis ir izšķirošs pakalpojuma izmantošanā.
Kā izvērtēt elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitāti?
Jums mājās ir internets, fiksētais telefons, varbūt arī interaktīvā televīzija. Kā jūs vērtētu šo jums sniegto elektronisko sakaru kvalitātes līmeni? Domāju, ka visbiežāk atbildes uz šādu jautājumu būtu "labi", "slikti", "normāli", vai arī "jau sen krīt uz nerviem, bet citas izvēles nav...". Atbildes visbiežāk ir tikai sajūtu līmenī, jo mēs jau īsti nemaz nezinām, pēc kādiem kritērijiem šos pakalpojumus var vispār novērtēt!?
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.