Lai arī Google pāris nedēļas atpakaļ pieteica Google TV "otro kārtu", Logitech negatavojoties šai pasākumā iesaistīties. Di Luka raksturoja kompānijas iesaistīšanos Google TV projektā kā "pilnizmēra beta gatavības produkta laišanu tirgū", kas, summējoties ar citām tirgus neveiksmēm EMEA (starp citu, tas ir mūsu reģions) rezultējās 100 miljonu zaudējumos.
"To make the long story short, we thought we had invented [sliced] bread and we just made them. [We made a commitment to] just build a lot because we expected everybody to line up for Christmas and buy these boxes [at] $300 [...] that was a big mistake.[...]Logitech executed a full scale launch with a beta product", teica Logitech CEO Gverino Di Luka.
Protams, Google tas neatturēs no mēģinājumiem ielauzties mūsu dzīvojamo istabu TV ekrānā, un cīņā par šo silto vietuinterneta reklāmas milzis nebūt nebūs viens – nule kā Sony paziņoja par lielmēroga plāniem jaunas paaudze TV radīšanā un, kā baumo jau ilgāku laiku, savi plāni šai tirgus nišā ir arī Apple, kura gan nekad nekomentē baumas un, atšķirībā no Google, nekad nelaiž tirgū beta gatavības pakāpes produktus.