Pēc pēdējiem, ne pārāk glaimojošajiem pārdošanas un ieņēmumu rezultātiem, Samsung vadība nolēmusi samazināt procentuāli to naudas apjomu, kurš no peļņas tiek novirzīts mobilo ierīču reklāmai. Tas gan nenozīmē, ka mums vairs nemēģinās iestāstīt, ka dzīve bez Galaxy sērijas niekiem, vispār nav dzīve. Vienkārši šādu stāstu un to stāstnieku kļūs mazāk. Turpmāk reklāma vairāk tiks piesaistīta dažādiem globāliem notikumiem, kā piemēram Olimpiāde, kā arī Samsung gatavojas attīstīt savus mazumtirdzniecības kanālus.
Samsung samazinās mobilo ierīču reklāmas izdevumus
Jā, jā, jūs nekādi nepārlasījāties un acis rāda pareizi. Samsung nolēmuši samazināt savus tēriņus mobilo ierīču reklāmai. Līdz šim masveidā notiekošais reklāmas uzbrukums ar sporta, kino u.c. veida slavenību piedalīšanos Samsung mobilo ierīču jomā, tiks samazināts. Vismaz salīdzinot ar to, kā tas notika pagājušajā gadā.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.