„Klientam ir svarīgi, lai ar viņu sazinātos personīgi, izskaidrojot katru niansi, ja ir radušās kādas neskaidrības. Šobrīd, attīstoties tehnoloģijām, tas ir iespējams arī tiešsaistē, kādēļ arvien vairāk novērojam tendenci, ka klienti vēlas veikt pašapkalpošanos attālināti,” norāda Viasat vadītājs Baltijas valstīs Raivo Rosts, atzīstot, ka pēdējā gada laikā pieprasījums pēc attālinātas pašapkalpošanās ir būtiski palielinājies. Reaģējot uz klientu vajadzībām, Viasat ir modernizējis un padarījis ērtāku klientu pašapkalpošanās sistēmu „Mans Viasat”. Jaunā sistēma klientiem dod iespēju apskatīties rēķinus un pakalpojumus, ko klients izmanto. Tāpat klients var apskatīties rēķinus pirms tos saņem papīra formātā pa pastu. Jaunā sistēma arīdzan piedāvā iespēju veikt rēķinu apmaksu, kā arī pārlūkot veco rēķinu arhīvu un „Mans Viasat” ļauj klientam ērtā veidā pieteikties un atteikties no pakalpojumiem. Kā liecina Viasat klientu apkalpošanas daļas datiem ir trīs galvenie iemesli, kāpēc priekšroka tiek dota attālinātai pašapkalpošanai. Attīstītos tehnoloģiju pieejamībai un cilvēku zināšanām, arvien vairāk klienti pieņem kā pašsaprotamu lietu veikt saziņu ar uzņēmumiem interneta vidē. Otrs iemesls ir saistīts ar arvien pieaugošo dzīves tempu, kā rezultātā klients vēlas veikt saziņu sev vēlamā laikā neatkarīgi no ārējiem apstākļiem. Savukārt trešais faktors, kas to ietekmē, ir iespēja pārskatāmā veidā iepazīties ar informāciju.
Viasat: būtiski pieaug pieprasījums pēc attālinātas pašapkalpošanās
Pēdējā gada laikā būtiski pieaudzis pieprasījums pēc iespējas veikt saziņu, norēķinus un pasūtīt pakalpojumus attālināti, liecina digitālās televīzijas uzņēmuma Viasat klientu apkalpošanas dati.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.