Skaidra priekšstata par to, ka latviešu kultūra nav notikusi tikai XX gadsimta sākumā, lai uz to atkal un atkal atsauktos, bet notiek tieši šobrīd, katru dienu no jauna, mūsdienu Latvijai pietrūkst visvairāk
Latvijas literatūrā šis gads kopumā ne ar ko īpaši neizceļas, taču vairāk nekā pēc desmit gadu pārtraukuma esam sagaidījuši grāmatas no vairākiem novērtētiem autoriem, no kuriem neviens nav daudzrakstītājs
Izstāde Nēsājamā atmiņa un ķermeņa tehnikas atstāj rūpīga un ar pietāti veikta darba iespaidu, it kā kāds ar kādu būtu samājies vai sasvilpojies cauri laikiem, nevienu citu lieki netraucējot
Tendence maksimāli daudz "dot vārdu" izstāžu galvenajiem
varoņiem izskatās pēc augoši populāras izstāžu veidošanas
pieejas. Tā izmantota arī vērienīgajā Jāzepa Grosvalda
retrospekcijā Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā
Itāļu rakstnieka Džākomo Macariola autobiogrāfiskais darbs
Mans brālis ķer dinozaurus ir vēstījums par mūsu spējām pieņemt atšķirīgo, mulsinošo un nesaprotamo
Režisores Lienas Šmukstes Daugavpilī iestudētās izrādes Pie
klusiem ūdeņiem varones īstai pašatklāsmei var ļauties tikai
uzticamā kompānijā – savā un skatītāju lokā
Vijas Zariņas glezniecības trajektorija atklāj pašattīstību
no dekoratīvas stilizācijas līdz izteiktāku dabiskuma efektu radīšanai vienlaikus ar izteiksmes līdzekļus reducējošu minimālismu
Režisora Matīsa Kažas debijas izrāde Maigā vara ir vērtīga tieši tāpēc, ka nedala cilvēkus melnbalti labajos un sliktajos un nesniedz pareizās atbildes
11. novembrī Rīgas koncertzālē Palladium notika repera anša koncerts, kas pārsteidza ikvienu klātesošo. Apzīmējums "koncerts" gan tam ir par šauru – to labāk dēvēt par notikumu, kas ir daudzšķautņains un noslīpēts kā briljants
Aktrise Čulpana Hamatova Jaunā Rīgas teātra izrādē
Kurlmēmo zeme ir kā tilts starp filmu, kuru viņa skatās un
komentē un kura vēsta par 90. gadu bandītisko Krieviju, un
šodienas Latviju, kas ir kļuvusi par patvērumu Čulpanai