Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +11 °C
Viegls lietus
Piektdiena, 1. novembris
Ikars

8 Soļi Efektīvas Atkārtotas Iesaistes E-Pasta Kampaņas Vadīšanai

E-pasta saraksta izveide neatkarīgi no nozares, iespējams, bija pirmā un grūtākā lieta, ko izdarījāt. Bet, vai jūs zināt, kas ir vēl izaicinošāk?

 

 E-pasta saraksta saglabāšana labā stāvoklī un saistošu. Lai gan iesūtnes kļūst arvien vairāk pārpildītas ar akcijām un paziņojumiem, atkārtotas iesaistes e-pasta kampaņas joprojām piedāvā risinājumu, kā sasniegt vēlamo rezultātu. Atkārtotas iesaistes kampaņa nav tikai nosūtīt ziņu "mums tevis pietrūkst". Tāpēc šajā rakstā sniegti galvenie soļi, lai plānotu efektīvas e-pasta mārketinga atkārtotas iesaistes kampaņu.

Soļi, kas Jāveic, lai nodrošinātu Efektīvas Atkārtotas Iesaistes e-pasta Kampaņas


1. Identificējiet biežākos neiesaistīšanās iemeslus

Vispirms noskaidrojiet iemeslus, kāpēc jūsu abonents nav iesaistījies.

Zemāk norādīti daži no abonementa neieinteresētības iemesliem saistībā ar jūsu e-pasta ziņojumiem:

  • Jūsu e-pasta ziņojumi nav saistīti ar abonentu un viņi nevar ar tiem saistīties.
  • Jūsu abonenti atrada labāku risinājumu vai piedāvājumu no jūsu konkurenta.
  • Liela e-pasta biežuma dēļ abonenti tos ignorē vai vēl sliktāk atzīmē tos kā surogātpastu ziņojumus.
  • Jūs izsūtāt e-pastus dīvainās stundās. Piemēram, vēlu vakarā vai aizņemtā darba laikā.
  • Jūsu temata rindas satur klikšķēsmu (clickbait) un neatbilst e-pasta pamattekstam.
  • Jūsu e-pasta dizains nav piemērots mobilajām ierīcēm.
  • Jūsu piedāvājumi un aicinājumi uz darbību (CTA) nav pietiekami pārliecinoši, lai ieinteresētu abonentus veikt jebkādas darbības.

Šādi neiesaistīšanās iemesli var būt viens vai vairāki.

Iemeslus varat noskaidrot arī personīgi sazinoties vai nosūtot anketas veidlapu.

2. Izveidojiet strukturējumu vai plūsmu, kad un kā šie e-pasta ziņojumi jānosūta

Izveidojot gatavu strukturējumu vai plūsmu mērķtiecīgiem e-pasta ziņojumiem, varat samazināt raizes katrā klienta ceļojuma posmā. Numurējiet savu e-pasta secību, lai zinātu, kuram e-pastam ir jāseko iepriekšējam.

Pielāgota e-pasta secība var arī nodrošināt, ka jūs atkārtoti nenosūtāt to pašu informāciju abonentiem un nepārpildāt viņu iesūtnes.

Kā izskatās ideāla atkārtotas iesaistes e-pasta ziņojuma plūsma? Piemēri:

  • Atkārtotas iepazīšanās e-pasta ziņojums — Izmantojiet šo e-pasta ziņojumu, lai atkārtoti iepazīstinātu sevi un atgādinātu abonentam, ka viņš kādu laiku nav mijiedarbojies ar jūsu zīmolu.
  • Atsauksmju e-pasta ziņojums — Pajautājiet saviem abonentiem, vai ir pamatots iemesls, kāpēc viņi nav iesaistījušies. Izveidojiet formu ar opcijām un atstājiet vietu komentāriem.
  • Reklāmas e-pasta ziņojums —  Radiet steidzamības sajūtu, izmantojot FOMO (bailes nepalaist garām) un nosūtiet personalizētus piedāvājumus, atlaižu kodus vai bezmaksas preces, lai motivētu viņus atkārtoti mijiedarboties ar jūsu zīmolu.
  • Abonēšanas atrakstīšanās e-pasta ziņojums — Ja līdz šim pamanāt, ka viņu iesaistīšanās nav bijusi efektīva, pajautājiet, vai viņi vēlas tikt noņemti no jūsu e-pasta saraksta. Tādā veidā varat uzturēt tīru iesaistīto abonentu sarakstu, kas var palīdzēt uzlabot jūsu kā sūtītāja reputāciju.

Tā kā e-pasta kampaņu izmaksas atkarībā no abonentu skaita var būt augstas ļoti svarīgi izmantot šādas metodes, lai noņemtu neiesaistītus lietotājus un samazinātu izmaksas.

Avots: Nethunt

 

Atkārtotas iepazīšanās e-pasts no Netflix:

Avots: InboxFlows

 

3. Nospraudiet skaidru mērķi savai atkārtotas iesaistes e-pasta kampaņai

Tagad jums ir potenciāli aktīvu abonentu saraksts. Bet vai jūsu uzdevums ir galā? Nē.

Nākamajai darbībai vajadzētu būt ievilināt abonentu un ļaut viņiem veikt mikrodarbības, piemēram, izveidot vēlmju sarakstu, pabeigt pirkumu, iesniegt atsauksmes, aplūkot jūsu tikko izlaistos produktus utt.

Tāpēc nosakiet mērķi, lai izvairītos no vispārīgiem ziņojumiem un palielinātu ilgtermiņa atkārtotas iesaistīšanās iespējas.

 

 

H&M uz mērķi orientēts atkārtotas iesaistes e-pasts:

Avots: IMPACT

 

4. Segmentējiet Neaktīvos Abonentus

Atkārtotas iesaistes kampaņu mērķis ir paredzēts, lai sasniegtu jūsu neaktīvos abonentus. Bet kā noteikt, ka abonents ir neaktīvs, ņemot vērā, ka viņš nav atteicies no jūsu saziņas?

Veiciet vienkāršu paņēmienu, kurā jūs aptverat abonentus, pamatojoties uz viņu darbību vēsturi pēdējos sešos mēnešos.

Lielākā daļa e-pasta mārketinga speciālistu parasti izmanto trīs tālāk norādītās kategorijas, pamatojoties uz klikšķiem un mijiedarbībām, lai tālāk segmentētu neaktīvo abonentu sarakstu:

  • Snauduļi — abonenti, kuri vienu reizi bija iesaistījušies, bet kopš tā laika ir neaktīvi.
  • Zombiji— abonenti, kuri nav atvēruši vai noklikšķinājuši uz jūsu e-pasta ziņojumiem pēdējo sešu vai vairāk mēnešu laikā.
  • Spoki — abonenti, kuri nekad nav iesaistījušies kopš pierakstīšanās.

Tādā veidā varat noskaidrot neaktīvo abonentu sarakstu līdz T un segmentēt tos, lai izveidotu iedarbīgu, īpaši personalizētu atkārtotas iesaistes e-pasta kampaņu..

Tālāk sniegtā statistika, kas iegūta no SuperOffice veiktā eksperimenta, ir labs piemērs segmentētas e-pasta kampaņas panākumiem salīdzinājumā ar nesegmentētu kampaņu. Viņi veica eksperimentu nosūtot e-pasta ziņojumu ar identisku nosaukumu un saturu uz nesegmentētu vispārīgu sarakstu un segmentētu sarakstu (segmentējot pēc interesēm). Rezultāti runā paši par sevi:

  

Avots: Salesmate.io

 

5. Izvēlieties Vizuāli Pievilcīgu un Viegli Lasāmu Veidni.

Uzkrītošas veidnes izvēle ir svarīga e-pasta mārketingā. Tās var ne tikai uzlabot jūsu e-pasta izskatu, bet arī ietaupīt laiku un pūles.

Izvēloties veidni, pārliecinieties, ka tā ir minimālistiska, tomēr profesionāla. Tādā veidā jūsu abonenti vairāk koncentrēsies uz ziņojuma galveno daļu, nevis novērsīsies uz sarežģītiem dizainiem.

Turklāt jums nav stingri jāpieturas pie veidņu sadaļām. Pielāgojiet tos pēc vajadzības, lai jūsu atkārtotas iesaistes e-pasta ziņojumi būtu pēc iespējas personalizētāki un paaugstinātiem atbilžu rādītājiem.

Avots: Deal.town

 

6. Nosakiet Piemērotu Gaidīšanas Periodu Starp Atkārtotas Iesaistes e-pasta Ziņojumiem 

Nosūtot secīgus atkārtotas iesaistes e-pasta ziņojumus, pārliecinieties, ka laiki ir pareizi sadalīti. Pārpludinot abonentu iesūtnes ar vairākiem e-pasta ziņojumiem vairākas dienas pēc kārtas, jūs riskējat aktīvajos abonentos radīt neapmierinātību un galu galā liekat viņiem atrakstīties no jūsu saraksta.

Databox aptauja rāda, ka lielākā daļa zīmolu e-pastus sūta reizi nedēļā. Tas var atšķirties atkarībā no jūsu zīmola, jo e-pasta ziņojumu sūtīšanai nav “maģiskais” laiks vai biežums. Tāpēc nosakiet piemērotu gaidīšanas periodu starp e-pastiem, kas vislabāk atbilst jūsu zīmolam un pieturieties pie tā.

7. Izveidojiet un Automatizējiet Atkārtotas Iesaistes e-pasta Ziņojumus

Tagad jums ir gatava veidne, abonentu saraksts un grafiki. Sāciet veidot saistošu e-pastu, kas var piesaistīt jūsu neaktīvo abonentu uzmanību jau no paša sākuma.

Šeit ir daži galvenie punkti, kas jāpatur prātā, veidojot atkārtotas iesaistes e-pastus:

  • Pārformulējiet savu unikālo vērtības piedāvājumu (USP), lai atgādinātu, kāpēc viņi sākotnēji pievienojās jūsu sarakstam.
  • Izmantojiet skaidru dizainu un dabiski pievērsiet abonentu uzmanību galvenajam jūsu e-pasta segmentam — ziņojumam.
  • Visbeidzot, iekļaujiet pārliecinošu atkārtotai iesaistei raksturīgu aicinājumu uz darbību (CTA). Piemēram, "Atgriezties", "Pievienojieties vēlreiz", " Jūs gaida piedāvājumi" utt.
  • Zemāk ir lielisks Hootsuite piemērs, kas atkārto savu USP:

Avots: Hubspot

 

Pro padoms: Uzņēmuma tālruņa numura iekļaušana zem CTA, lai klienti varētu sazināties, var sniegt labumu e-komercijas un pakalpojumu uzņēmumiem.

Nākamais solis ir automatizēt e-pasta ziņojumus autopilota režīmā.

Tā kā atkārtotas iesaiste vērsta uz neaktīviem lietotājiem, jums ir jānosūta nevis viens, bet gan vairāki atkārtotas iesaistes e-pasta ziņojumi, lai veiksmīgi pārliecinātu viņus mijiedarboties. Taču manuāla e-pasta sūtīšana nav efektīva stratēģija, lai ātri sasniegtu rezultātus.

Kā uzlabot klientu mijiedarbību, nosūtot izdevīgas e-pasta kampaņas saviem segmentētajiem sarakstiem? Tas tiek darīts, izmantojot efektīvu e-pasta automatizāciju.

Tālāk ir sniegti daži populāri atkārtotas iesaistes e-pasta automatizācijas piemēri:

  • Uz mijiedarbību balstīti e-pasta ziņojumi— Automatizētu e-pasta ziņojumu segmentēšana un sūtīšana abonentiem, balstoties uz viņu darbībām.
  • Uz uzvedību balstīti e-pasta ziņojumi — E-pasta ziņojumi neaktīviem lietotājiem tiek nosūtīti, balstoties uz viņu uzvedību. Piemēram, papildu e-pasta ziņojuma nosūtīšana, izsakot pateicību, kuri ir izmantojuši jūsu piedāvājumu.
  • Uz atbildēm balstīti e-pasta ziņojumi — Automatizācija, kas vai nu turpina, vai pārtrauc atkārtotas iesaistes e-pasta ziņojumu sūtīšanu, balstoties uz lietotāja atbildi. Piemēram, ja lietotājs vairāk nekā mēnesi nav mijiedarbojies ar jūsu e-pastu ziņojumiem, viņš tiek noņemts no  jūsu segmentā saraksta.

Pārliecinieties, ka sekojat un mērāt e-pasta metrikas, lai uzlabotu piegādājamības iespējas ar automatizāciju.

8. Iekļaujiet abonēšanas atrakstīšanās saiti

Atvadīties no ilgstoša abonenta var būt grūti. Taču pievienojot abonēšanas atrakstīšanās saiti katra e-pasta beigās, varat izvairīties no surogātpasta atzīmes, kā arī uzlabot jūsu e-pasta saraksta vispārējo stāvokli un efektivitāti, tādējādi arī kampaņas efektivitāti.

Secinājumi


Atkārtota iesaiste sākotnēji var šķist svešs jēdziens, taču, veicot šīs un citas darbības, kas šķiet piemērotas, varat nokļūt uz pareizā ceļa.

Kamēr esat aizņemts ar e-pasta ziņojumu izstrādi, atcerieties analizēt un nepārtraukti optimizēt rezultātus, lai uzlabotu atkārtotas iesaistes e-pasta kampaņas.

 

 

 

 

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Aktuāli


Reklāmraksti

Vairāk Reklāmraksti