Jūs droši vien zināt, ka ir daudz dažādu e-pasta pakalpojumu sniedzēju. Par cik tirgū ir pieejami dažādi e-pasta mārketinga un automatizācijas rīki, ir iespējamas problēmas, ar kurām jūs varat saskarties - pat ar visizplatītākajām. Šajā rakstā sīkāk aplūkosim, ko Smaily piedāvā, par ko tas ir, un salīdzināsim to ar vienu no pazīstamākajām e-pasta mārketinga platformām ar nosaukumu MailChimp.
Tehniskās lietas
Sāksim ar funkcijām, bez kurām programmu nemaz nevarētu saukt par e-pasta mārketinga platformu. Gan Smaily, gan MailChimp var izmantot dažādas integrācijas (piemēram, Shopify un WooCommerce) un apvienot tagus, veiksmīgi segmentēt savu adresātu sarakstu, izveidot galvenās lapas un būt pārliecināti, ka jūsu e-pasti ir optimizēti arī skatīšanai mobīlajās ierīcēs. Šķiet vienkārši, taču šīs pamatfunkcijas vien negarantē, ka jūsu e-pasta mārketings sniegs nevainojamus rezultātus.
Papildus šīm funkcijām tas kļūst nedaudz sarežģīts tiem, kas izvēlas MailChimp, jo bezmaksas pakotnes lietotāji pilnībā izlaiž vairākas funkcijas, un dažas no tām ir pieejamas tikai dārgāko pakotņu lietotājiem. Piemēram, ar MailChimp bezmaksas pakotni nevar ieplānot e-pasta sūtījumus un izveidot pilienu kampaņas. Automatizējot savus e-pastus, jums ir jamaksā papildus par katru pieejamo papildu automatizāciju. Smaily gadījumā automatizācija ir padarīta īpaši elastīga, jo jūs varat automatizēt savus e-pastus atsevišķos fragmentos - neatkarīgi no tā, vai izmantojat bezmaksas vai maksas pakotni. Piemēram, varat automatizēt savus e-pastus, lai tie tiktu nosūtīti ar 50 vēstuļu intervālu katru stundu. MailChimp un lielākā daļā citu platformu šādas iespējas nav.
Jaunākās tendences e-pasta mārketingā liecina, ka automatizācijai jābūt arvien detalizētākai. Kā teica klients, Smaily ir daudz iespēju automatizācijā izveidot pat vissarežģītākos pārdošanas tuneļus un apvienot tos ar pielāgotām galvenajām lapām.
Neliels kopsavilkums: e-pasta plānošanas un pilienu kampaņas visām pakotnēm, bez papildu maksas par papildu automatizāciju, automatizācija atsevišķos fragmentos.
Lietotāju pieredze
Ja esat izvēlējies e-pasta mārketinga platformu, tad vispirms ir jāiepazīstas ar sistēmu. Lai apgūtu platformas lietošanu, MailChimp piedāvā saviem lietotājiem iespēju tiešsaistē veikt testus un noklausīties kursus. Papildus dažādiem atbalsta materiāliem, Smaily padara platformas apguvi vēl personalizētāku ikvienam, piedāvājot bezmaksas personīgo demonstrāciju. Tas notiek tieši videozvana veidā, tāpēc visi jautājumi, kas var rasties, skatoties platformā, saņems tūlītēju atbildi - tieši no eksperta, kurš ir atbildīgs par jūsu ērtībām. Lai sāktu sūtīt biļetenus, arī jums nav daudz jāpūlas. Esošo kontaktpersonu pievienošana datu bāzei ir iespējama vairākos veidos, pat izmantojot Excel failu - tādas opcijas MailChimp un vairumam citu platformu nav.
Ja jūs to jau zinat, sapratīsiet, ka mārketinga speciālista darba diena ir aizņemta. Šajā grafikā noteikti nav laika nepatīkamiem pārsteigumiem no tehniskās puses. Papildus tam, ko platforma ļauj paveikt, ir vismaz tikpat svarīgi, cik viegli un ātri tā ļauj to izdarīt. Dažkārt uzdevumi ir jāsadala ar kolēģiem un pat trešajām pusēm - ir labi, ja jūsu platforma to atvieglo. Izmantojot Smaily, vienam kontam var piesaistīt neierobežotu skaitu lietotāju (ieskaitot bezmaksas paketi), savukārt ar MailChimp tas ir iespējams tikai Premium lietotājiem. Ir arī citi piemēri, kas liecina par lietotāju pieredzes atšķirībām. Piemēram, ja vēlaties izveidot izslēgšanas sarakstus, Smaily platformā tas ir viegli, savukārt MailChimp klientiem, kurus vēlaties izslēgt, ir jāpievieno atsevišķi tagi un pēc tam jāizmanto šie tagi segmentācijā.
Ievērības cienīgs ir arī Smaily vilkšanas un ievietošanas redaktors, un pielāgotu e-pasta veidņu izstrāde no jauna nav saistīta ar daudziem ierobežojumiem vai neskaidrībām. Redaktors ir viegli lietojams un atsaucīgs, jo daudzi klienti ir ar prieku runājuši par to, cik ārtri viņi var izveidot e-pasta ziņojumus tā, kā viņi tos ir iecerējuši.
Neliels kopsavilkums: personalizēts ievads platfromā, apzināti vienkārša sistēma, bez diskriminācijas starp bezmaksas un maksas kontiem, vienkāršs un atsaucīgs redaktors.
Radošie līdzekļi
Pirms varat nosūtīt šo labo mārketinga e-pastu masveidīgi, jums tas ir jāizveido. Tas, cik valdzinošu jūs varat to padarīt, ir atkarīgs (papildus jūsu unikālajām idejām un mārketinga talantam) no tā, cik viegli un radoši jums to ļauj izdarīt jūsu e-pasta mārketinga platforma.
MailChimp bezmaksas pakotnes izmantošana patiešām ierobežo jūsu radošumu. Piemēram, lai varētu pievienot dinamisku saturu, jums ir jābūt dārgākai pakotnei. Dinamiskais saturs nozīmē saturu e-pastā, kas ir atkarīgs no abonenta un viņa uzvedības, tādējādi mainās atkarībā no tā, kurš saņem ziņojumu. Jums ir arī jāatliek nauda dārgākaii paketei, ja vēlaties saviem e-pastiem pievienot pizzazz, izmantojot pielāgotu HTML. Ja pēc pasūtījuma izgatavota HTML izveide jums ir pārāk sarežģīta vai laikietilpīga, vai arī vēlaties izveidot kaut ko pavisam neparastu, tad kā pieejamās maksas pakotnes lietotājs varat pieprasīt, lai HTML izveido Samily eksperts. MailChimp un citu e-pasta platformu lietotājiem pietrūkst šāda veida centieni un atsaucība klienta vēlmēm un radošajam redzējumam. Kā teica klients: ,,Viņi ir ļoti atvērti, lai apspriestu un atrastu pielāgotus risinājumus konkrētajām problēmā, ar kurām saskaras jūsu uzņēmums.”
Smaily vietnē nav jāmaksā papildu maksa, jo pirmās nosauktās funkcijas ir iekļautas gan maksas, gan bezmaksas versijās, ļaujot īstenoties visiem vizuālajiem materiāliem, par kuriem esat sapņojis. Mēs to esam padarījuši iespējamu, jo patiesi vēlamies cilvēku iesūtnēs redzēt daudzveidīgāku un oriģinālāku e-pasta ziņojumu kopu. Tas ļaus lasītajiem vairāk gribēt saņemt mārketinga e-pastus un samazinās e-pasta nogurumu (no viena un tā paša izskata e-pastiem atkal un atkal).
Neliels kopsavilkums: dinamisks saturs visām pakotnēm, pielāgota HTML pievienošana, ekspertu izstrādāts HTML maksas pakotnē
“Bezmaksas pakete, iespējams, netērēs jūsu naudu, bet bez priekšrocībām tā patiešām ir jūsu laika tērēšana.”
Cenu noteikšana
E-pasta mārketings ir visrentablākais mārketinga veids, kas ir īpaši svarīgs mūsdienu finanšu situācija. Papildus ikmēneša pakotnēm gan Smaily, gan MailChimp piedāvā arī priekšapmaksas iespēju, kas var būt saprātīgākā izvēle maziem klientiem. Iesācēji, freelanceri un citi e-pasta mārketinga spēles iesācēji, iespējams, sākumā vēlēsies meklēt bezmaksas alternatīvas, taču ņemiet vērā, ka starp dažādām iespējām ir liela atšķirība. Smaily ļauj bez maksas nosūtīt 2000 konaktpersonām. Ar MailChimp šis skaitlis ir 500, un dažas citas labi zināmas platformas uzrāda vēl zemāku bezmaksas lietotāju limitu (piemēram, Klaviyo ļauj bez maksas nosūtīt tikai līdz 250 abonentiem, pēc tam pakalpojuma cena diezgan ievērojami palielinās).
Šīs ir salīdzinoši nesenas MailChimp izmaiņas, jo viņu bezmaksas plāns 2022. gada rudenī samazinājās no 2000 kontaktpersonām līdz 500 kontaktperosnām jauniem lietotājiem. Neskatoties uz to, viņi joprojām apgalvo, ka ir mārketinga platforma, kas sniedz iespējas mazajiem uzņēmumiem visā pasaulē. Izmantojot MailChimp bezmaksas pakotni, katra nosūtītā e-pasta apakšā tiks pievienots pamanāms MailChimp logotips un reklāma, kas sabojās dizaina kopējo izskatu un to noteikti pamanīs adresāti. Tas viss ir būtisks trūkums mazajiem uzņēmumiem, kas tikai uzņem apgriezienus un vēlas pēc iespējas veiksmīgāk nodot savu zīmola vēstījumu. Ja jūs negūstat labumu no bezmaksas paketes, iespējams, jūs netērējat savu naudu, bet jūs patiešām tērējat savu laiku.
Protams, e-pasta mārketingu izmanto ne tikai mazie uzņēmumi. Jo vairāk klientu ir uzņēmumam, jo vairāk cilvēku tam ir jāpatur. Mēdz būt arī tā, ka jo lielāks uzņēmums, jo vairāk naudas tiek gaidīts dažādos budžetos un medijos. Izmantojot Smaily cenas, papildus lieliski strādājošam e-pasta mārketingam varat ieguldīt vairāk finanšu citiem medijiem. Pieņemsim, ka jūsu uzņēmuma informatīvajam izdevumam ir abonējuši 200 000 interesentu. Izmantojot Smaily, jums būs jāmaksā 675 eiro, lai izmantotu visas nepieciešamās funkcijas un nosūtītu auditorijai labi sagatavotus e-pastus. Ar MailChimp atbilstošā cena ir 1289 eiro. Kā viens klients atklāja iemselus, kādēļ pārgāja no MailChimp uz Smaily - viņu auditorija ievērojami pieauga, lai gan viņu zīmolam nebija ierasts publicēt ļoti bieži, tāpēc kā saprātīgu soli viņi sāka meklēt kaut ko pieejamāku. Taču atšķirība nebeidzas ar summu 1289 eiro. Smaily neiekasē papildu maksu par jebkuru funkciju vai konta lietotāju. Jo lielāks uzņēmums jo vairāk lietotāju ir kontam, un MailChimp gadījumā par katru papildu lietotāju jātērē papildus nauda. Jums ir arī jāmaksā par papildu HTML, dinamisku saturu un citām funkcijām, kas ir neizbēgamas lieliem sarakstiem. Tāpēc lielākiem uzņēmumiem, izvēloties MailChimp, ir jārēķinās ar ievērojami lielākiem izdevumiem nekā 1289 eiro, lai nosūtītu veiksmīgus un mūsdienīgus mārketinga e-pastus.
Neliels kopsavilkums: bezmaksas e-pastu sūtīšana ievērojami lielākam adresātu sarakstam, gandrīz nemanāms Smaily logotips bezmaksas pakotnes e-pastos, lētākas maksas pakotnes
Cilvēki
Kā mēs aprakstījām, jūs sazināsieties ar reālu personu no Smaily jau pašā sākumā - izmantojot platformas demonstrāciju ‘’sensenos laikos’’. Sirsnīga sagaidīšana ir tikai sākums, jo Smaily komanda vēlas pārliecināties, ka platformas izmantošana lietotājiem vienmēr ir ērta - lai veiksmīgi tirgotos ‘’laimīgi līdz mūža galam’’. Papildus klātienes apmācībai, izmantojot video, Smaily piedāvā pastāvīgu un visaptverošu klientu apkalpošanu. MailChimp gadījumā jūs nesaņemsiet nekādu apmācību, un sākotneji jums būs jāiztiek ar saziņu, kas notiek ar robotprogrammatūru. Tādējādi jūsu vēlmes vai bažas, visticamāk, nesaņems tādu atbildi, kādu jūs cerat; citiem vārdiem - ‘’palīdzi sev’’. Pārejot no bezmaksas uz maksas plānu, tiek uzskatīts, ka MailChimp tiešsaistes tērzēšanas opcijas negatīvā puse ir tās lēnums, un vispirms ir grūti sazināties ar viņiem. Tātad, ja jūs steidzaties novērst problēmu vai izbeigt kampaņu, tas var būt jūsu pacietības pārbaudījums, kā arī nopietna problēma.
Lai arī kādas būtu bažas, Smaily izpalīdzīgie klientu panākumu speciālisti (kas atzīti par labākajiem biznesā) vienmēr ir gatavi atbildēt, izskaidrot un ātri apmierināt klientu vajadzības. Smaily lielākais prieks ir redzēt, kā dažādi uzņēmumi ievērojami attīstās, kamēr to mārketinga pasākumi pilda savu mērķi. Klientu lielākais prieks ir redzēt, ka Smaily pakalpojumu izmantošana ļauj tam notikt.
Turklāt mums ir jāpiemin, ka Smaily 18 personu komanda ir neticami saliedēta un apņēmusies piepildīt e-pasta mārketinga ainavu ar lielāku nozīmi un iesaistīšanos.
Neliels kopsavilkums: saliedēta komanda - izmantojot cilvēku mijiedarbību, problēmas tiek ātri atrisinātas, nekādu problēmu vai robotprogrammatūru
Papildus platformai: kopiena un mērķi
Smaily mērķis ir uzlabot vispārējo e-pasta mārketinga kvalitāti, daloties ar sabiedrību ar padziļinātu analīzi, vērtīgiem padomiem un zināšanām. Tādējādi mēs varam kopīgi uzlabot savu darbu un dalīties ar tādu augstas kvalitātes saturu, kādu abonenti gaida. Lai turpinātu sarunu, Smaily ir izveidojis dažādas grupas dažādās sociālo tīklu platformās, piemēram, Facebook un LinkedIn. Smaily katru gadu organizē arī bezmaksas e-pasta mārketinga meistaru vebinārus, kas jau ir ieguvuši slavu un sirsnīgu uzņemšanu sabiedrībā. Tur ievērojamākie eksperti dalās savās sen krātajās zināšanās par daudzveidīgu e-pasta mārketinga pasaulei aktuālu tēmu izvēli.
Tāpat kā Smaily palīdz cilvēkiem viņu labā, viņi ir apņēmušies veicināt labklājību. Komandas sirdslieta ir dot ieguldījumu sabiedriski nozīmīgu jautājumu risināšanā. Kopš savas dzimšanas gandrīz pirms divām desmitgadēm Smaily ir atbalstījis aptuveni 70 NVO, labdarības organizācijas un iniciatīvas, kas veicina kopienas dzīvi vai sniedz palīdzību krīzes situācijās. Smaily arī dara savu daļu, lai pēc iespējas samazinātu savu ekoloģisko pēdu nospiedumu. Interesants fakts: vārdam “atkritumi’’ nav vietas Smaily leksikonā (šeit mēs nedomājam surogātpasta mapi). Tas ir balstīts uz pārliecību, ka šo vārdu nevar izmantot nekam, ko var atkārtoti pārstrādāt un izmantot. Tādējādi Smaily ir darījis visu iespējamo, lai palīdzētu uzturēt vidi tīru un turpinās to darīt.
Neliels kopsavilkums: uzņēmums ar kuru varat būt pārliecināts par labu mērķi un ieguldījumiem pareizajās vietās
“Smaily mērķis ir palīdzēt paplašināt adresātu sarakstu un e-pasta mārketinga panākumus mūsu platformas lietotājiem”
Secinājumi
Uzsākot mārketingu sociālajos tīklos, tev nav jādomā, kā to sākt darīt - tu izveido kontu savam uzņēmumam un sāc reklamēties, izmantojot platformas iespējas. Izmantojot e-pasta mārketingu, tas var šķist nedaudz sarežģītāks, jo ir tik daudz iespēju. Vispazīstamākās platformas izvēle no pirmā acu uzmetiena var šķist pašsaprotama, taču, ņemot vērā pēdējā laika notikumus, tā noteikti nav saprātīgākā no iespējām.
Izlemjot, kuru platformu izmantot, jāizvērtē visas ar to saistītās iespējas un priekšrocības. Apsveriet visu, sākot no tā tehniskajām iespējam un cenas līdz tam, kāda veida klientu apkalpošanu jūs saņemsiet. Daži uzņēmumi strādā tikai lai palielinātu savas platformas lietotāju skaitu, taču Smaily mērķis ir palielināt mūsu platformas lietotāju abonentu skaitu un mūsu platformas lietotāju e-pasta mārketinga panākumus. Mēs ceram, ka šis raksts palīdzēja jums uzzināt vairāk par to, ko varam iegūt (vai palaist garām), izmantojot izvēlēto platformu, un vēlam veiksmīgas kampaņas un panākumiem pilnu e-pasta mārketingu.