Lai gan reklāmas materiāli un to risinājumi ir pamanāmāki mazumtirdzniecībā, ir arī daudzas citas nozares, kas iekļauj POS materiālus savos mārketinga un reklāmas izdevumos, piemēram, automašīnu tirgus, dārzkopības nozare un ceļojumu nozare. Ja vēlaties iegūt ilgtermiņa klientus, kas iegādājās jūsu piedāvāto preci, ļoti svarīgi ir nodrošināt īsu, bet precīzu vēstījumu produkta aprites ceļā.
Dažāda veida reklāmas materiāli ir viens no stūrakmeņiem, kā savu zīmolu padarīt redzamu un iekārojamu potenciālajiem klientiem. Reklāmas materiālus izmanto virkne uzņēmumu, tāpēc svarīgi, lai tie būtu pamanāmi un atmiņā paliekoši, kā arī kvalitatīvi. Lai tas tiktu realizēts, uzticiet reklāmas jeb POS materiālu izgatavošanu ekspertiem.
Kas ir POS materiāli?
Reklāmas materiāli jeb POS materiāli, var būt ļoti daudzveidīgi, piemēram, dažāda veida reklāmas stendi, produktu iepakojumi, plakāti un baneri.
Reklāmas stendi ir atsevišķi veidoti kartona materiāla plaukti, kuros var izcelt vienu vai vairākus zīmola produktus. Reklāmas stendi ir izturīgi, ļauj radoši izkārtot produktus un tos var veidot balstoties uz zīmola identitāti – pēc krāsām, logo un saukļiem. Reklāmas stendi ir veidojami dažādos izmēros un formās, tāpēc to izgatavošana jāuztic profesionālai komandai, kas piedāvās atbilstošāko risinājumu klienta situācijai un produktam.
Produktu iepakojumi – produkta iepakojums pats par sevi var būt reklāmas materiāls, lai reklamētu produktu. Tas ir pirmais, ko pamana pircējs, pirms iepazīstas ar preci un tās aprakstu, un sniedz iespēju pat visparastākos produktus pasniegt radošā veidā. Produktu iepakojumu dizainus var mainīt, pielāgot un veidot attiecīgai mārketinga kampaņai, lai tie sasauktos ar kopējo kampaņas vēstījumu.
Baneri ir lielisks veids, kā reklamēt produktus netālu no tirdzniecības vietas pamanāmā veidā. Alternatīva baneriem ir plakāti, kurus var piekārt pie griestiem vai piestiprināt pie plauktiem tirdzniecības vietās, lai piesaistītu uzmanību produktam. Tie parasti ir mazāka izmēra nekā baneri, tomēr ne mazāk efektīvi.
Viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc uzņēmumi izvēlas POS materiālus, ir jau pieminētā iespēja uzreiz efektīvi piesaistīt potenciālā klienta uzmanību. Taču tie sniedz arī virkni citu priekšrocību. Piemēram, zīmola tēla veidošana – profesionāli izstrādāti reklāmas materiāli izvietošanai tirdzniecības vietās palīdz veidot vienotu un pievilcīgu uzņēmuma tēlu.
Gaumīgi POS materiāli produktus un zīmolu padara atpazīstamu ne tikai tirdzniecības vietā – tie ir atmiņā paliekoši un patērētāji to atcerēsies arī vēlāk. Izmantojot reklāmas stendus, uzņēmuma produkcija būs pieejamāka un izskatīsies ievērojami labāk, nekā iespiesta kādā no veikala plauktiem, turklāt stendi kalpo arī kā papildu vieta, kur preci var izvietot pircējiem redzamā vietā.
“Stora Enso Packaging’’ – pareizā izvēle gadījumos, kad nepieciešami reklāmas materiāli
Reklāmas materiālu mērķis ir piesaistīt patērētāja uzmanību tirdzniecības vietā un mudināt uzreiz veikt pirkumu. Kvalitatīvi reklāmas materiāli palīdz veicināt pārdošanas apjomus, jo liela daļa patērētāju pirkumus veic spontāni, un labi redzama, pievilcīga reklāma šādās situācijās spēlē lielu lomu. Tam var kalpot POS materiālu izvietošana tirdzniecības vietās.
POS jeb reklāmas materiāli var būt ļoti daudzveidīgi ne vien pēc formas, bet arī uzbūves un materiāla. Lai tie būtu ne tikai kvalitatīvi, bet arī efektīvi, tie jāpielāgo konkrēta uzņēmuma vajadzībām un mērķiem. “Stora Enso Packaging” ir uzņēmums, kas var palīdzēt – uzņēmums Baltijas valstīs darbojas jau kopš 1996. gada, šajā laikā gūstot neatsveramu pieredzi un zināšanas darbā ar klientiem no dažādām nozarēm. Tas izstrādā un rada risinājumus, izmantojot koksni un biomasu, tādejādi piedāvājot dabai draudzīgākus produktus.
Sazinieties ar “Stora Enso Packaging”, lai vienotos par labāko iespējamo risinājumu jūsu uzņēmuma produktu reklamēšanai, izmantojot POS materiālus. Vairāk informācijas mājaslapā