Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Svētdiena, 29. decembris
Solveiga, Ilgona

Vebinārs E-pasta mārketings: sekmīgi popularizējiet savu Vebināru ar e-pastiem

Vebinārs ir būtisks līdzeklis jūsu mārketinga arsenālā. Labi izpildīts tīmekļa vebinārs var būt būtiska jūsu stratēģijas daļa, lai radītu vairāk potenciālo klientu un piesaistītu jaunus klientus. Pirms vebināra rīkošanas tas ir jāpopularizē, lai nodrošinātu tā labu apmeklētību. E-pasta mārketings ir lielisks veids, kā veiksmīgi reklamēt savu tīmekļa vebināru.

Šis nozīmīgais notikums ir: tikšanās, kurss, konference, produkta palaišana, pamācība vai seminārs, kas notiek tiešsaistē. Tas palīdz sazināties cilvēkiem no dažādām laika joslām, un tam ir komerciāli un nekomerciāli mērķi. E-pasts ir vadošais vebināru reklāmas kanāls, proti, 57 % reģistrāciju vebināriem tiek veiktas pa e-pastu.

Webinar Registrations By Channel, from Adoric.com

E-pasts ir cenas ziņā pieejams mārketinga rīks un, iespējams, to pat var dēvēt par superzvaigzni starp citiem mārketinga kanāliem, kas paredzēti vebināru reklāmas stratēģijai. Izmantojot e-pasta uzaicinājumus, jūs varat piesaistīt vairāk lietotāju un palielināt potenciālo klientu skaitu. Mēs dalīsimies ar dažādiem padomiem, lai palīdzētu jums reklamēt savu vebināru pa e-pastu un lai jums tas izdotos pēc iespējas produktīvāk.

1. Sūtiet ievada e-pasta ziņojumu

Lai izveidotu tik ļoti nepieciešamo hype, jums ir jānosūta ievada e-pasta ziņojums. Adresējiet šo e-pasta ziņojumu visiem, kas iekļauti jūsu e-pasta mārketinga kontaktpersonu sarakstā, lai informētu viņus par jūsu tīmekļa semināru dažas nedēļas iepriekš. Iekļaujiet saiti uz savu tīmekļa vietni, kurā sniegta plašāka informācija par vebināru un referentiem. Lai cilvēki var reģistrēties, izmantojot atpakaļsūtīšanas e-pastu vai izmantojot jūsu tīmekļa vietni.

Sākotnējā e-pasta ziņojumā ir jāsniedz priekšstats par jūsu tīmekļa vebināru un jāizceļ galvenie diskusiju temati. Tie ir būtiski, lai klients varētu noteikt, vai vebinārs viņu interesēs. Jūs vēlaties, lai apmeklētāji būtu patiesi ieinteresēti, lai viņi iesaistās un padara jūsu vebināru vērtīgāku.

Neaizmirstiet vēstulē norādīt pasākuma norises laiku un reģistrācijas saiti.

2. Optimizējiet e-pasta ziņojuma tēmu

Interesantu tēmu virkne noteikti piesaistīs klienta uzmanību. Tēmu saraksts ir jūsu pirmais iespaids, tāpēc tā izveidei noteikti velties vairāk uzmanības. Tas sniedz klientam priekšstatu par to, kas atrodas e-pasta ziņojumā. Padariet lasīšanu interesantu, citādi e-pasts tiks novirzīts tieši uz surogātpasta mapi.

Atcerieties, ka ar uzmanību piesaistošu tematu var izcelt svarīgāko punktu un dot mājienu par risinājumu, piemēram: “Apnikuši zemi tīmekļa reklāmguvumi — var palīdzēt meklētājprogrammas optimizācija par pieņemamu cenu!”

Tālāk ir sniegti daži padomi, kā izveidot saistošas tēmu rindas:

  1. Ierobežojiet tās līdz 50 rakstzīmēm. Tas palīdz tām pārskatāmi parādīties mobilajos tālruņos.
  2. Izmantojiet aktīvu-ērtu valodu, piemēram: “Apgūstiet pārdošanas apmācības metodes, kas pārveidos jūsu uzņēmumu.”
  3. Tādi vārdi kā “Noklikšķiniet šeit”, “Nedzēst” un “Dzēst parādu” aktivizē surogātpasta filtrus, tāpēc izvairieties no tiem.
  4. Izvairieties no asprātībām tēmas rindā. Tas būs pārāk īss teikums, lai visi saprastu jūsu jokus.
  5. Ja iespējams, pirmajam vārdam jābūt darbības vārdam.

Kopā ar objektu var optimizēt arī nosaukumu-vārdu “from”. Varat izmantot savu vārdu vai tās personas vārdu, kuru abonenti ir pieraduši dzirdēt, nevis oficiālu uzņēmuma nosaukumu. Cilvēkiem labāk patīk uzklausīt reālas personas.

3. Koncentrējieties uz referenta vārdu

Jūsu vebināra referents var būt jūsu vispievilcīgākais pārdošanas punkts. Sniedziet informāciju par viņa kvalifikāciju savā e-pastā, tā iedvesmojot savus klientus. Referenta priekšvēsture un akreditācijas dati noteikti kliedēs jebkādas bažas, kas varētu rasties jūsu klientiem, un tas ir izdevīgi, lai uzsvērtu viņu personību.

Ja referents ir pazīstama personība, tēmas rindiņā varat iekļaut viņa vārdu. Piemēram: “Izpratne par to, kas ir darbaspēka pārvaldība – ar slaveno vadības guru Džonu Do..”

Varat arī izmantot sava referenta e-pasta ziņojumu sarakstu (ja vien tas nav iekšējais referents), tā paplašinot pieejamību.

4. Mērķauditorija

E-pasta mārketinga speciālisti zina, cik svarīgi ir identificēt un vērsties pie īstajiem cilvēkiem. Ja vebināra mērķauditorija ir mileniāļi, nav jēgas sūtīt e-pastus kādai citai vecuma grupai. Ja neņemat vērā adresāta intereses un profilu, jūsu e-pasti ir vienkāršs surogātpasts.

Vebinārs parasti ir laba stratēģija digitālajā mārketingā tiem, kas atrodas pārdošanas piltuves vidū. Ar savu uzņēmējdarbību jūs sasniegsiet klientus, kuriem nepieciešama atkārtota iesaiste vai jaunas perspektīvas, kam nepieciešams plašāks atbalsts.

Piemēram, ja rīkojat vebināru par e-komercijas personalizāciju un AR nākotni, uzaiciniet nozares pārstāvjus, kuri var izmantot personalizāciju un paplašināto realitāti savos uzņēmumos. Segmentējiet savu e-pasta sarakstu atbilstoši tam, kam jūsu vebināra saturs būs visatbilstošākais.

For which audience are the webinars targeted – Webinarsoftware.com

5. Padariet reģistrāciju vienkāršu

Jūsu e-pasta ziņojumiem ir jāmudina adresātus reģistrēties jūsu vebināram. Turpmākajam procesam vajadzētu būt vienkāršam nevis apgrūtinošam, lai cilvēki vēlētos reģistrēties. Skaidra un pārliecinoša aicinājuma uz rīcību (CTA) poga e-pasta ziņojuma beigās var vairāk iedvesmot reģistrēties un aizvest pie jūsu tīmekļa semināra galvenās lapas, kur ir reģistrācijas veidlapa.

Lūk, daži noteikumi jūsu CTA pogām:

  1. Tām ir jābūt redzami atšķirīgām attiecībā pret pārējo e-pasta ziņojumu. Tām jābūt lielākām un spilgtākām par jebkuru citu jūsu e-pasta ziņojuma tekstu.
  2. Tām vajadzētu izskatīties klikšķināmām.
  3. Izvēlieties atbilstošo novietojumu. Aptveriet CTA pogu ar baltu laukumu.
  4. Izmantojiet vienkāršus darbības vārdus. Piederīga un personiska valoda liek lasītājam sajust,‌ ka jūs uzrunājat tieši viņu (piem., “Apdrošiniet savu mājokli”)
  5. Iedzīviniet neatliekamības sajūtu ar pareizajiem vārdiem (piem., “Rezervējiet sēdvietu jau tūlīt!”)

6. Automatizēt vebināru atgādinājumus

Apstipriniet reģistrāciju pa e-pastu un pēc tam aktivizējiet automātiskos atgādinājumus, lai nodrošinātu, ka potenciālie klienti neaizmirst par vebināru. Centieties izvairīties no e-pasta pārslodzes un noteikti nosūtiet atgādinājumu nedēļu pirms pasākuma un pēc tam tikai vienu dienu pirms vebināra.

Automatizējiet šos atgādinājumus, lai jūs varētu koncentrēties uz vebināru. Manuāla atgādinājumu nosūtīšana visiem reģistrētajiem klientiem var būt diezgan garlaicīga. Nedomājiet, ka jūsu potenciālos klientus varētu kaitināt vairāki e-pasta ziņojumi. Viņi ir reģistrējušies jūsu pasākumam. Viņiem rūp jūsu zīmols un saturs. Atgādinājumi ir noderīgi, jo mūsdienās dzīve ir steidzīga, un cilvēki mēdz aizmirst.

Lieliska doma ir arī pievienot kalendāra ielūgumu notikumam pēcreģistrācijas apstiprinājuma vēstulē, kuru klients var pievienot atbilstošam kalendāram. Pateicoties tam, klients atcerēsies, ka viņam ir jāpiedalās seminārā.

Apstiprinājuma un atgādinājuma e-pasta ziņojumos iekļaujiet arī tīmekļa semināra saiti. Pamatojoties uz lietotāja ieradumiem, notikumu saites tiek meklētas pastkastītē. Jo vieglāk to būs atrast, jo lielāka iespēja, ka cilvēki nonāks līdz vebināram.

7. Pievienojiet e-pasta ziņojumiem sociālas liecības

Jūsu zīmola uzticamību noteikti uzlabos klientu atsauksmes. Demonstrējiet e-pasta adresātiem, kā citi klienti ir guvuši labumu no līdzīgiem vebināriem. Tas mudinās viņus piedalīties, jo sociālais pierādījums ir spēcīgs instruments uzticības veidošanai. 92 % cilvēku biežāk uzticas neapmaksātiem ieteikumiem nekā jebkuram citam reklāmas veidam.

Vienā e-pasta ziņojumā jūs var iekļaut vienu vai divas šādas liecības. Centieties izmantot cilvēkus ar fotoattēliem, nevis uzņēmumus, lai adresāts varētu izveidot labāku saikni. Atsauksmes liecina, ka citi cilvēki ir to izmantojuši un ir apmierināti ar rezultātu. Atsauksmes ir vērstas uz to cilvēka psihes daļu, kas balstās uz emocijām, nevis loģiku. Ja cita persona gūst labumu no konkrētā vebināra, mēs, visticamāk, rīkosimies tāpat.

8. Nodrošiniet iepriekšējas rezervācijas piedāvājumus

Atlaides tiem, kas reģistrējas agrāk, var būt abpusēji izdevīgas. Iespējams, ka darījumā ar iepriekšēju rezervāciju var iegūt vairāk reģistrāciju, kā rezultātā jūs varat palielināt arī savu peļņu.

Jūs varat piedāvāt arī citus bonusus, piemēram, dāvanas vai atlaidi kādam no saviem produktiem vai pakalpojumiem – jebko, lai klienti justos novērtēti. Izveidojiet pievilcīgus piedāvājumus un iekļaujiet tos ievada e-pasta ziņojumā, lai lietotāji gribētu reģistrēties pēc iespējas ātrāk.

9. Iekļaujiet e-pasta ziņojumos fragmentus no sava vebināra

Ideālā gadījumā dienā, kad sākat izsūtīt e-pastus par savu vebināru, jūsu vebināra saturam būtu jābūt pabeigtam. Jūs varat izmantot izvilkumus no vebināra savā e-pastā kā tīzerus. Varat arī izmantot slaidu, kurā ir kāda ietekmējoša informācija, un e-pasta pamattekstā pievienojiet kontekstu, lai lasītājam parādītu, kāda veida informāciju piedāvā tīmekļa seminārs.

Informācijas kopīgošana, kas citādi aprobežotos ar vebināru, parāda saņēmējam, ka jūs vēlaties dalīties ar zināšanām un jums ir kas vērtīgs, ko piedāvāt. Tas sniedz klientam skaidrāku priekšstatu par vebināru un vēl vienu iemeslu reģistrēties.

E-pasta mārketings – labākā stratēģija vebināru reklāmām

Ja ievērosiet iepriekš sniegtos norādījumus, redzēsiet, ka jūsu vebināra e-pasta ziņojumiem ir augstāks atvērto un klikšķu rādītājs. Kā rezultātā vebināru reģistrāciju skaits noteikti uzlabosies. Izsekojiet savas e-pasta mārketinga kampaņas un izmantojiet A/B testēšanu, lai optimizētu CTA pogas, reģistrācijas veidlapas, e-pasta saturu un nodrošinātu maksimālu reklāmguvumu skaitu.

E-pasta mārketings nav vienkāršs. Lai redzētu rezultātus, ir vajadzīgi atkārtojumi un zināms laiks, taču tā ir labākā tīmekļa vietņu reklāmas stratēģija. Ja esat konsekvents ar saviem centieniem, vērā ņemamus rezultātus sagaidīsiet pēc tam, kad būsiet izdomājis ideālo formulu, lai mudinātu savu auditoriju reģistrēties vebināram.

 


 

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Aktuāli

Kafijas dzērienu receptes svētkiem

Kafija ir ne tikai ikdienas rīta dzēriens, bet arī neaizstājama sastāvdaļa svētku atmosfēras radīšanā. Kafijas dzērieni var kļūt par kulināro mākslu un pārsteigt viesus ar savu garšu un noformēj...

Reklāmraksti

Vairāk Reklāmraksti