Jaunas drēbes 2-3 reizes mēnesī iegādājas 46% rīdzinieku, par tām tērējot vidēji 34 latus, liecina aksesuāru zīmola LeCordes rīkotās interneta aptaujas Rīgā dati.
Aptaujas rezultāti atklāja, ka 46% respondentu jaunu apģērbu iegādājas 2-3 reizes mēnesī, bet reizi divos mēnešos - 28% aptaujāto. Turklāt, jauna apģērba iegādei rīdzinieki tērē vidēji 34 latus mēnesī.
Pētījums liecina, ka ekonomiskās situācijas pasliktināšanās pēdējos gados ir būtiski mainījusi apģērba iepirkšanās paradumus - proti, 67% respondentu atzīst, ka iepērkas retāk, savukārt, nedaudz vairāk kā ¼ aptaujāto jeb 26% rīdzinieku to dara tik pat bieži kā agrāk.
Jauna apģērba iegādi iepriekš plāno 62% aptaujāto, tanī pat laikā, respondenti ik pa laikam veic arī neplānotus, t.s. mirkļa pirkumus - 19% respondentu tādus veic vismaz vienreiz mēnesī, bet 40% - reizi divos mēnešos.
Interesanti, ka gadījumos, kad ir jāapmeklē svarīgs pasākums, bet garderobē nav piemērota apģērba, 46% aptaujāto ir gatavi tādu iegādāties tieši šim nolūkam, 26% respondentu šādās situācijās izvēlas labāk sakombinēt vizuālo tēlu no jau esošajām drēbēm, bet 15% - dod priekšroku atsvaidzināt esošo apģērbu ar dažādiem piemērotiem aksesuāriem.
Joprojām populārākās iepirkšanās vietas ir tieši tirdzniecības centri, kur jaunu apģērbu visbiežāk iegādājas 42% respondentu, 9% - visbiežāk pirkumus veic interneta veikalos, 7% - parastajos veikalos, bet 5% jaunu drēbju iegādi vislabprātāk veic ārzemēs.