Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +4 °C
Viegls lietus
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Zviedrijā atklāts muzejs neveiksmīgiem jauninājumiem

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Boriss
B
Virsraksts ir pareizs. Latviski to pilsētu sauc Helsingborja. Der atcerēties, ka zviedru valoda nav angļu valoda.
lai nebūtu tā
l
ka jūs izmisīgi riņķojat pa Franciju, meklējot tur Poitiersu, kamēr uzzināt no frančiem, ka pilsētas ar tādu nosaukumu nekad nav bijis, bet ir Puatjē :D
  • 0
  • 0
ūberfilologu saiets
ū
Šoferim ir jāsaņem tiesības, bet par valodnieku var būt katrs :D Tā kā paši zviedri raksta pilsētas nosaukumu ''Helsingborg'' bet izrunā ''Helsingborj'', tad arī latvietim ir jāzina gan izruna, gan rakstība.
  • 0
  • 0
Borja
B
Helsingborgā!
izgudrojumi kā idiotšovs
i
... lai gan tehniski ierīcei varētu nebūt nekādu trūkumu. Šajā gadījumā ideju nogalināja sociālā tīkla manageru stulbums un alkatība, nosakot mākslīgus ierobežojumus, kas padarīja ierīci konkurētnespējīgu salīdzinot ar citām, tātad nelietojamu. Izgudrojumu aprakstā pati svarīgākā ir frāze NO CITĀM LĪDZĪGĀM IERĪCĒM ATŠĶIRAS AR TO, KA... un izgudrojuma nākotni noteiks rādītājs VAI IZGUDROJUMS IR LABĀKS PAR PAŠREIZ LIETOTAJIEM ANALOGIEM. Labāks nevis reklāmas frāzēs, bet praktiskajā lietošanā. Ja nav labāks - pūkaina taciņa uz neieviesto izgudrojumu izstādi.
un
u
pirms izsviest naudu par globāliem mērogiem, vēlams vispirms normāli pārdot kaut vai izmēģinājuma partiju. Vietēja mēroga xxxaps ir panesams pat vidējam uzņēmumam, bet no globāla xxxapa arī multimiljardieris var neatgūties.
  • 0
  • 0
atkārtošana-zinšanu māte
a
Iekārta ''uzrunā'' pircēju nevis ar algotu propagandonu mutēm, bet tieši ar savām īpašībām un cenu. Pircējs taču nav idiots un nepirks to, kas viņam nav vajadzīgs vai ir lētāk un labākā kvalitātē nopērkams pie konkurenta. Ja jūs sāksiet uzskatīt visu pasauli par idiotiem, visticamāk kļūsiet par tādu pats.
  • 0
  • 0
Maaris
M
Kas tas par biznesa ekspertu, kas domā, ka preces kļūst populāras tāpēc, ka ir foršas. Preces, globālā mērogā, populāras var kļūt tikai ar globāla mēroga mārketinga palīdzību. Bez tā—vienkārši aizmirsti. Lai cik nereāli noderīga Tava iekārta, tā nekļūs populāra, ja nespēs uzrunāt simtos miljonos mērāmu auditoriju īsā laikā,
  • 0
  • 1
izgudrojumi kā idiotšovs
i
Redzi kas par nelaimi, buzinessa zinātāj. Lai kaut ko uzskatītu par iekārojamu, ir jābūt kaut kādām reāli pastāvošām īpašībām, kas šo kaut ko padara iekārojamu no pircēja, nevis tavu algoto ubagu viedokļa. Latvijā 1990. gadu vidū pastāvēja profesija ''izplatītājs'' - cilvēks, kura pienākums ir uzmākties visiem garāmgājējiem ar propagandu, cik unikāla ir viņa prece. Īsā laikā izplatītāja ''specialitāte'' kļuva tik nepopulāra, ka darba sludinājumos parādījās piebildes ''Darbs nav saistīts ar izplatīšanu''. Zini, kāds ir veiksmīgas pārdošanas noslēpums? Tev jāprot saražot un pārdot to, ko man patiešām vajag, nevis ko tevis algots propagandons mēģina man iesmērēt. Šis bija labs padoms, honorārus par labiem padomiem neņemu :D
  • 0
  • 0
M
M
Tev vienkārši nav taisnība. Mārketingam ir spēks, tieši tāpēc sekmīgi biznesmeņi algo mārketinga speciālistus! Viss, kas nepieciešams, lai tava inovācija būtu veiksmīga, ir panākt, lai pasaule uzskatītu, ka tavs produkts ir iekārojams.
  • 1
  • 2
izgudrojumi kā idiotšovs
i
Daži ''izgudrojumi'' ir nolemti neveiksmei. Pat ja cilvēks ir klīnisks twitteratkarīgais, viņam pietiks saprāta, lai neizmestu 200 dolārus par nekam citam nederīgu ierīci, kas ļauj tikai savienoties ar twitter tīklu. Pat ja reklamētāji uzskata cilvēkus par idiotiem, reizēm viņi paši var nonākt idiotu lomā.
izgudrojumi kā idiotšovs
i
Lai nebūtu jāstrīdas tukšvārdīgi - ar 200 dolāriem Amerikā var nosegt gandrīz nedēļas īri par mazu dzīvoklīti ārpus pilsētas centra, 2 mēnešus maksāt komunālos par 85 kvadrātmetru dzīvokli vai 4 reizes kārtīgi paēst divatā vidēji labā restorānā. Vai nopirkt 6 mēnešu abonementu sporta klubā. Starp citu, vidējā alga pēc nodokļiem ASV ir 3000 dolāru. Tas zināšanai, lai te kāds neiedomātos, ka amerikāņiem ceļmalās aug naudas koki un viņi tikai staigā ar maisiem un noplūc, cik vajag.
  • 0
  • 1
izgudrojumi kā idiotšovs
i
tu spriedelē no pēcpadomju lumpeņa perspektīvas, ka bagāts ir tas, kas naudu neskaita. Es esmu redzējis bagātos, kas skaita vēl rūpīgāk nekā trūcīgie un, ja trūcīgajam šo lieko 200 dolāru vienkārši nav, tad turīgais neredz vērtību precei, ko viņam mēģina iesmērēt, un tāpēc nepērk. Ar to arī preces karjera tirgū ir beigusies. Dāvanas vispār neko nemaksā un pastāv vērtējums ''es šo nepieņemtu pat kā dāvanu.''
  • 0
  • 0
M
M
Tu vispārini, par bāzi izmantojot savu perspektīvu, cita starpā, uzskatot, ka 200 dolāri ir liela nauda - vai vismaz nauda. Spriest par visiem pēc sevis ir idiotiski! Noteikti pasaulē ir daži bagāti indivīdi, kas to nopirka, kaut vai kā jocīgu dāvanu.
  • 0
  • 2

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Interesanti

Vairāk Interesanti


Receptes

Vairāk Receptes


Dzīvnieki

Vairāk Dzīvnieki


Notikumi

Vairāk Notikumi


Cits

Vairāk Cits


Tehnoloģijas

Vairāk Tehnoloģijas


Zirnis joko

Vairāk Zirnis joko