Pieskaries radio
Škoda apdares kvalitāte un aprīkojums nupat bīstami pietuvojies VW ražojumiem, jo jaunajai Octavia ir tāda pati klimata iekārta kā Škoda Superb, Passat CC un Golf 6. Tai līdzi atnākusi arī jauna stūre un vēl labāki apdares materiāli, kas līdz šim diezgan strikti atdalīja čehu un vācu ražojumus. Lētāko Octavia interjers agrāk uzvēdīja skumjas par taksista karjeru. Stūre ar vispusīgām kontroles iespējām pārcelta no Superb, un neviens caraudio tirgotājs nespēs konkurēt ar Škoda Bolero oriģinālo radio - seši CD, MP3, SD kartes lasītājs, ārēja ieeja un - pats galvenais - liels, krāsains, skārienjutīgs displejs, un tas viss par nieka 269 eiro.
Benzīns izaicina dīzeli
Platie, pēc Superb parauga izstieptie lukturi ir mazliet pārspīlēti, taču "gravētais" modeļa nosaukums vien izskatās lepni. Šādas lampas prasās pēc ksenona, kurš par 807 eiro arī grozās līkumos. Sporta modeļiem RS un krosoveram Scout būs pieejams "pusfeislifts" - ārpuse vecā, salons jaunais. Motortelpā biežāk nekā agrāk būs sastopami benzīna motori, jo 1,4 un 1,8 litru TSI dzinēji pēc jaudas/ekonomijas/cenas parametriem reāli konkurē pat ar veco 1,9 litru dīzeli. 6 un 7 ātrumu DSG kārbas (2100-2300 eiro) pilnībā aizstāj "automātus". Ja Škoda sauklis "labākais kļuvis vēl labāks" šķiet pārspīlēts, tad var droši teikt, ka "vienkārši gudrāks" (simply clever) tik tiešām kļuvis vēl gudrāks.
***
Škoda Octavia
* * * * Dizains
* * * * * Tehnika
* * * * Komforts