Jaunā laika frakcija «Rīgas satiksmes» gadījumā ir aicinājusi mēru rīkoties un vismaz šoreiz negaidīt, ka to darīs kāds cits, jo domes priekšsēdētājs kā kapitāldaļu turētājs vienīgais var lemt par pašvaldības SIA (šajā gadījumā – «Rīgas satiksmes») amatpersonām.
Par e-biļeti. Jau iepriekšējā sasaukuma domē opozīcijas deputāti norādīja gan uz šā projekta dārdzību (ievērojami dārgāks nekā Viļņā), gan dīvaino konkursu (būtībā tikai viens pretendents – otrs piedāvājums netika nopietni izvērtēts), gan uz e-biļetes būtiskiem trūkumiem (netika ieviesta laika biļete, kas šādā projektā būtu ļoti svarīgi).
Bet viss notika... Un ne jau viens Bemhens to izdomāja... Tam bija politisks atbalsts, galvenokārt no TB/LNNK un LPP/LC puses. Tēvzemiešus vēlētāji jau sodīja. Bet «mācītājus»? Vai mēram nevajadzētu aiziet pie sava kaimiņa? Tā, kurš pat Gaiķēnam nevar darbu atrast! Un pajautāt, kas tad īsti ar to e-biļetes projektu notiek. Neticu, ka Brandavs šajā projektā bija galvenais. Izpildītājs – jā, bet ne lēmumu pieņēmējs.
Vai arī Saskaņas centrs jau paguvis «iestigt» šajos tīklos? Ja tā, tad Nilam pirms vēlēšanām ne tikai Ave Sol koncertzāle jāatdod pareizticīgajiem, bet arī jāpasaka, ka pēc vēlēšanām sekos biļešu cenu paaugstināšana. Viena jau viņa laikā ir bijusi...
100 miljoni
Tieši tik daudz, 100% Rīgas pašvaldībai piederošs uzņēmums «Rīgas satiksme», būs spiests pārmaksāt par e-biļetes ieviešanu Rīgā. Tā konstatējusi Valsts kontrole. Vēl pavisam nesen tika paziņots, ka 27 miljoni latu pārtērēti par Dienvidu tiltu. Un kas ir noticis? Nekas. Jā, policija izmeklē šo lietu, bet direktori, juristi un citi darboņi, kuri bija iesaistīti procesā, mierīgi turpina savu darbu Rīgas domē...
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.