Laika ziņas
Šodien
Migla
Pirmdiena, 7. oktobris
Daumants, Druvvaldis

airBaltic un ceļošana mūsdienās

Pēdējās pāris dienas pavadīju Londonā, tur man ir labi draugi, pie kuriem reizēm dodos ciemos.  Izstaigāju skaisto pilsētu, baudīju silto pavasari, garšīgi paēdu pabos -- vārdu sakot, viss bija kārtībā.  Vakar Gatwick lidostā ierados laikus, jo mūsdienās drošības pārbaudes prasa krietnu laika sprīdi.  Piereģistrējos, izgāju cauri drošības procesam, apsēdos un gaidīju.  Stunda pirms paredzētā lidojuma -- nav informācijas par vārtiem.  Pusstunda pirms paredzētā lidojuma -- nav informācijas par vārtiem.

Sāku raizēties, jo pieredze ar Latvijas nacionālo aviokompāniju airBaltic pēdējā laikā bijusi pasmaga.  Lidojot no Prāgas uz Rīgu nācās gaidīt četras stundas, jo "nebija lidmašīnas".  Lidojot no Rīgas uz Londonu (ne šoreiz, iepriekšējā reizē) nācās gaidīt četras stundas, jo "nebija lidmašīnas".  Šoreiz gluži tik traki nebija -- lidmašīna Gatwick lidostā ieradās precīzi tajā brīdī, kad mums bija paredzēta pacelšanās.  Šoreiz aizkavēšanās bija "tikai" 45 minūtes.

Es priecājos par airBaltic.  Priecājos, ka mums ir sava aviokompānija.  Lasu, cik tai labi klājas, gandrīz katru nedēļu ir paziņojums par atkal jauniem reisiem.  Un neviļus padomāju, ka pirms izplesties tālāk, varbūt būtu labāk sakārtot to, kas jau ir.  Trīs reizes pēc kārtas nokavēta pacelšanās?  Tas nav labs rādītājs, vēl jo vairāk tāpēc, ka viens no galvenajiem airBaltic klientu ceļošanas virzieniem tomēr ir tā pati Londona, un traktora Šlesera tuvredzīgais protekcionisms no tirgus ir izspiedis British Airways.  Konkurence ir samazinājusies.

Ak jā, un vēl viena lietiņa, par kuru gribētu aicināt padomāt Bertoltu Fliku un viņa komandu.  Vakar vakarā (vēlu vakar vakarā) koferi uz lentas nonāca ar parasto Rīgas lidostas "ātrumu".  Ļaudis ņēma koferus un gāja prom, līdz palikuši vairs bija tikai tie pasažieri, kuri bija atlidojuši -- biznesa klasē.  Pieņemu, ka Flika kungs zina, ka citur pasaulē biznesa klases viena no priekšrocībām ir tā, ka koferi pa lentu nāk pirmie.  Ņemot vērā to, ka airBaltic lidmašīnās īpašu biznesa klases krēslu nav un papildu summa, kāda tiek maksāta, rezultējas vienā apelsīna sulas glāzē, pusdienās uz īstiem šķīvjiem, un bezmaksas ēdināšanā -- varbūt šo papildu pakalpojumu tomēr varētu nodrošināt.  Flika kungs varbūt ar lidostas vadību varētu šo jautājumu pārrunāt.  Tad varbūt jauks ceļojums vairs nesaistītos ar mūsdienās nepārtraukto risku, ka tādā vai citā nozīmē airBaltic atkal kaut ko sapūdelēs. 

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja