Ilgāku laiku strādājot „Sabiedrība citai politikai” un vadot SCP Rīgas nodaļas satiksmes un transporta darba grupu, nonāku pie secinājuma, ka uzlabot situāciju var pat ar pavisam vienkāršām metodēm. Acīmredzot Rīgas domei atrast šādus risinājumus, kuri nes valstij ekonomisku labu un estētiku nav laika. Bet nu ķeramies pie lietas: Rīgā un Latvijā ir ļoti daudz mazo ielu, kuras pārsvarā tiek noslogotas ar vieglajām automašīnām un tikai retu reizi ar kravas transportu. Jautājums, ko es uzdodu sev un Rīgas domei ir: kāpēc šīs ielas nevarētu bruģēt ar Latvijā ražotu bruģi?
Ieguvumi
a) Tiešs ekonomisks ieguvums – nebūtu jāimportē asfalts un nauda paliktu Latvijā – ļoti būtisks arguments.
b) Papildus darba vietas – izvēršot bruģa ražošanu un darbaspēka piesaisti bruģēšanai, kaut gan ir tehniskas iespējas to darīt ar tehniku.
c) Ielas būtu vieglāk un lētāk remontējamas – nav materiālu zudumu, jo bruģi var uzlikt atpakaļ.
d) Asfalta segums kalpo apmēram 5-7 gadus un tad ir jāmaina tā virskārta, bruģis kalpo 20 gadus.
e) Bruģis ir ekoloģiski nekaitīgāks, karstā laikā nav veselībai kaitīgā iztvaice, kā no asfalta. Vizuāli bruģis ir estētiskāks.
Esmu pārliecināts, ka šodienas situācijā un ņemot vērā augstāk izklāstītos argumentus, varētu pārstrādāt daļu no jau apstiprinātiem projektiem par mazo ielu seguma remontu. Pēc labiem piemēriem Rīgai tālu nav jāmeklē – mēs visi zinām, cik lieliskas ir Ventspils bruģētās ielas.