Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +4 °C
Daļēji apmācies
Svētdiena, 17. novembris
Uga, Hugo, Uģis

STEAL RIGA!

Rīgas domes (RD) vairākums otrdien nolēma dibināt Rīgas Tūrisma attīstības biroju, kas nodarbošoties ar Rīgas popularizēšanu ārzemēs. RD tajā iegulda turpat 980 000 latu, bet trīs pārējie partneri - aviokompānija airBalticLatvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija – katra 2 000 latu.

Bet nākamgad Ainārs Šlesers šajā veidojumā iecerējis ieguldīt vēl piecus miljonus nodokļu maksātāju naudas. Biroja vadītāja amatam profesionālis netiek meklēts, konkurss netiek sludināts, bet amatu piedāvā _airBaltic__ _prezidentam, līdzīga projekta izgāzējam _Bertoltam Flikam*. _

Kur te problēma, jautāsiet? Iebildes nav par mērķi. Tas ir atbalstāms, jo Rīga ir jāreklamē ārvalstīs. Par to nav strīda. Opozīcijas un sabiedrības iebildes izsauca procedūra, kā A.Šlesers rīkojas. Līdz ar to arī rodas pamatotas aizdomas, ka par ieguldīto naudu nevis Rīgu reklamēs, bet apmaksās LPP/LC priekšvēlēšanu kampaņu izdevumus. „Es labprāt piedalītos Live Rīga attīstīšanā, ja būs tāda iespēja”, otrdien žurnālistiem teica Šlesera autors, reklāmists Ēriks Stendzinieks. Būs, Ērik, būs tāda iespēja. Tev vienmēr šādas iespējas rodas visur tur, kur A.Šlesers saimnieko. Tā tas daudzus gadus bija Satiksmes ministrijas sistēmā, bet tagad, acīmredzot, būs Rīgā. Bet man nav iebildes arī pret Ē.Stendzinieka kungu. Profesionālis un darbarūķis. Taču kādreiz būtu arī jāuzvar godīgā un atklātā konkursā.

Neizpratni rada arī fakts, ka miljona ieguldīšanai nav ne plāna, ne koncepcijas. Šā gada augustā RD Budžeta komisijas sēdē jautāju vicemēram, kad tiks sagatavots plāns šai Rīgas reklamēšanas iecerei? Šlesers solīja, ka septembra sākumā. Solīja un sameloja. Plāna nebija arī otrdien, kad vairākums RD šo ieceri atbalstīja. Šlesers savā uzrunā atkal solīja. Šoreiz, ka viss būs labi arī bez plāna.

Bet es iebilstu arī pret pieeju jautājuma risināšanai. Nav Rīgai jādibina jaunas struktūras un jāvairo birokrāti. Nauda bija atklātā konkursā jāpiešķir reklāmas kompānijai, kas piedāvātu kvalitatīvāko, efektīvāko, radošāko un apjomīgāko Rīgas reklamēšanas projektu. Viss, ko veic privātais sektors, vienmēr būs kvalitatīvāk, efektīvāk un lētāk. Bet Šlesers jau tādu pieeju neizskata, jo nav „paša interese” tik viegli iekļaujama.

*B.Fliks vēl nesen bija viens no biroja Inspiration Rīga vadītājiem. Šī nevalstiskā organizācija apņēmās popularizēt Rīgu kā biznesa un konferenču galamērķi. Ekonomikas ministrija (EM) tās mērķu sasniegšanai biju piešķīrusi 270 000 latu. Kādi ir biroja darbības rezultāti? Nekādi. EM līgumu lauza un nu piedzen naudu no šiem blēžiem.

 

 

 

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja