Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +9 °C
Daļēji apmācies
Piektdiena, 4. oktobris
Modra, Francis, Dmitrijs

Televīzija bez politiskajām reklāmām

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
pamela
p
Pirms 9.Saeimas vēlēšanām BIJA "kvalitatīva",MELU pilna pozitīvisma reklāma uz kuru tavi letiņi uzķērās,BET vai to viņiem vajadzēja,jo rezultāts tapa drausmīgs.Ko tu uzskati par kvalitatīvu reklāmu, ja mēs visus tos ASTOŅKĀJA taustēkļus pazīstam tikpat labi kā katru netīrumu aiz saviem nagiem.Jani,katru cilvāku reklamē ,īpaši varas spicē, VIŅA PADARĪTAIS DARBS VALSTS un TAUTAS !! LABĀ ,ne stulba raķete,kur NAV itin nekādas informācijas par šo cilvēku.VISAS reklāmas ir TIKAI uz emocijām,ne informāciju. Piekrītu autorei !
janis barons
j
Ilzīt Tev vajadzētu padomāt par lielāko latviešu daļu , kuriem ir būtiski redzēt kvalitatīvu reklāmu un pietiekamā apjomā , un ar šo demagoģiju ar reklāmas aizliegšanu jau varēji nebāzties cienījama izdevuma slejās.
Šampēteris
Š
Rakstiņš, kuru veselīgi apspriest katrā namā.
lauķis
l
labāk patiesa pozītīvisma kampaņa,nekā melīga jaunlaicēnu negatīvisma kampaņa.
riņķī apkārt
r
Pēc oranžo pirmsvēlēšanu "pozitīvisma" kampaņas un šīs dienas Latvijas situācijas, kas ir šīs kampaņas rezultāts, diez vai Latvijā politiskā reklāma ir spējīga kādu ietekmēt. Krīzes apstākļos tai drīzāk var būt pretējs efekts.
zabriski
z
Vai šeit, lūdzu, arī nevarētu vienu viedoklīti par tēmu "Vēlēšanas. Bez preses reklāmām!" ? Nē, nevarētu gan :)))))
Ansis
A
Bute atkal kaut ko salaidis galīgi šķērsam - masu mediji (īpaši TV) ignorējot informāciju par Eiropas Parlamenta deputātu darbu un tālab politiķiem jāpērkot dārgais raidlaiks aizpildīt vakuumu. Ņabaga politiķi ci dārgi viņiem izmaksā informācijas cauruma aizpildīšana:( Bute ir klasisks piemērs tam, kā tautas apziņas zombētāji pārapēlē tēmu, lai novērstu uzmanību no tā, kas šo noziedzīgo sistēmu varētu atmaskot. Iepriekšējās vēlēšanās biezās partijas tērēja ne jau nu informācijas cauruma aizpildīšanai, bet gan vēlētāju zemapziņas zombēšanai, pārsniedzot pat pašu pieņemtā likuma normas. Bet jā priekšvēlēšanu aģitācijas likums tika pārkāpts, tad mums nu vairs nav pat likumīgas valdības. Un izrādās nu, ka žurnālisti vainīgi, nevis tautas apzadzēju biezo naudas maisu pakalpiņu vaina. Tie, kas Latviju apzaga un noveda post grib palikt pie varas, tālab citu valstu piemērs, kur TV klipi aizliegti, Latvijas politiķiem neder. Ja arī tādi kā Bute tautas vardā pūtīs varas stabulīte, viss paliks pa vecam un Latvija tiks postīta tālāk.
....
.
tas jau nav nekas jauns,bet nošpikots ...pirms kāda laika to jau piedāvāja zemnieki, tikai netika atbalstīti...tagad sagaidāms tas pats, jo mēdiji arī grib naudiņu.....
Ieva
I
Tam, kam pašam nav ko teikt, ir kauns otram likt *.
pamela
p
Pilnībā piekrītu autorei un "dzerim".Autores teiktajā derētu ieklausīties Saeimai un mainīt pirmsvēlēšanu zombēšanu.Punkts par informāciju ir kā kulaks uz acss,arī divi pārejie iz dzīves realitātes. Man nav saprotams,kapēc visi masmēdiji reklamē jau psihiski nenosvērto ,no šahtas izsprukušo nesējraķeti,kura TIKAI postu nodara valstij. ar savu ļooti slimīgo superlielummāniju.No autores teiktā jāizdara secinājumi,arī mēdijiem.,pat ja labi maksā.
ululiņš
u
Reklāma vispār domāta tautas apčakarēšanai, kā politiskā, tā ekonomiskā. Pēdējā mēģina cilvēkus piedabūt pirkt to, ko viņiem nemaz nevajag. Man nav nemazāko iebildumu, ja reklāmu aizliedz pavisam, atstājot tikai sludinājumus.
po
p
visam jaunajam partijam viena problema - nav naudas. neviens nedod, bet pasi par skopiem, lai apmaksatu savas partijas izdevumus.
dzeris
d
Es piekrītu. TV un radio reklāma jau absolūti nekādu informāciju nesastur, viss tiek pasniegts un uztverts tīri emocionalā līmenī, un nebūt nav orientēts uz pašu vēlētāju domāšanas un izpratnes veicināšanu, t. i. degradē vēlētāju. Turpretī, tiešais kontakts ar vēlētājiem, tikšanās ar tiem, ko partijas būtu spiestas darīt, ja nebūtu šī te zombēšana no TV un radio puses, nāktu tikai par labu gan vēlētājiem, gan neļautu partijā iesaistīt absolūtos bezdomu podziņas spiedējus. Bet nopelnīt jau varētu arī TV, tikai nevis ar reklāmas rullīšiem, bet gan ar dažāda formāta diskusiju raidījumiem - starp partijām, starp partiju līderiem, starp atsevišķiem politiķiem utt., lai, kā esot teicis krievu cars un reformators Pēteris , kad aizliedza bajāriem runāt "pēc papīra" - "katra muļķība uz āru parādās"( un tauta, dabīgi, to var vērtēt un izdarīt secinājumus). Tikai, taisni aiz tā iemesla jau arī neies cauri tāds variants Latvijā, katrs savu muļķibu noslēpt vēlās.
pakausis
p
taisniiba jau ir.. bet vai tad kaadam no augshaam ir vajadziiba izveidot sisteemu kas buutu izdeviiga mums nevis vinjiem? izveidot sisteemu kuraa muus nevareetu muljkjot un buutu tieshaam jaastraadaa un jaaraujas? :)
Bute
B
Man ir viens novērojums - masu mediji (īpaši TV) ignorē informāciju par Eiropas Parlamenta deputātu darbu, kaut ko ņem pretī un atspoguļo ļoti kūtri un veido informācijas vakuumu, lai sabiedrība neuzzinātu gandrīz neko par to, ko šie cilvēki dara. Un rezultātā ir tā, ka partijām un kandidātiem ir jāpērk tas ļoti dārgais raidlaiks,lai vismaz kaut cik informācijas nonāktu līdz vēlētājiem. Secinājums - raidorganizācijas lieliski zina, kā nopelnīt. Diemžēl cietēji no tā esam mēs visi.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja