gada fotoalbumu Sex. Louis Vuitton mākslinieciskais vadītājs Marks Džeikobss saka, ka jaunajai kampaņai viņu iedvesmojis nesen redzētais Madonnas koncerts: "Es biju satriekts un sajūsmināts. Viņas šovs, vēstījums un enerģija nevienu neatstāj vienaldzīgu." Modes nama pārstāvji noliedz baumas, ka par piedalīšanos kampaņā Madonna saņēmusi 10 miljonu ASV dolāru. Viņi uzsver, ka Gaja Ričija bijušajai sievai izmaksāts krietni mazāks honorārs.
Izcils stils, izcila poza
Madonna izvēlēta par Francijas modes nama Louis Vuitton jauno seju. 2009.gada pavasara/vasaras kolekcijas reklāmas kampaņa sāksies februārī, kad pasaules žurnālos parādīsies 50 gadu vecās popdīvas attēli, kuru autors ir slavenais fotogrāfs Stīvens Meizels. Viņš veidojis arī Madonnas skandalozo 1992.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.