"Vienotības" līdere norāda, ka satiksmes ministrs patlaban esot sasniedzis to stāvokli, ka varētu saukt par "sarkanajām līnijām", jo Augulim premjers uzdevis sniegt atbildes uz vairākiem jautājumiem jūnijā, bet tagad esot jau augusta vidus, bet uzdevums nav izpildīts. Tā vietā ministrs iecerējis sasaukt "airBaltic" ārkārtas sēdi un lemt par papildu līdzekļu ieguldīšanu šajā uzņēmumā. Pēc Āboltiņas domām, ar "airBaltic" šādi nevarot spēlēties.Āboltiņa atzina, ka premjeram Valdim Dombrovskim (V) vajadzētu būt konsekventam - ja Augulis nesniedz prasītās atbildes un to nepamato ar objektīviem apstākļiem, būšot loģiski, ja sekos ministra darbības un atbilstības izvērtēšana.Savukārt "Rietumu Radio" Āboltiņa izteicās, ja Augulis nesniegs premjera pieprasītās atbildes, "esmu diezgan pārliecināta, ka premjers būs spiests rīkoties". Viņa uzsver, ka premjeram šajā brīdī ir jāparāda konkrēta rīcībspēja un sava konsekventa nostāja."Ja Auguļa kungs nebūs gatavs izpildīt premjera uzdevumus, tad premjeram ir jāvērtē, kāpēc viņš tos nepilda. Un, ja šīs atbildes nav un tas nav darīts objektīvu iemeslu dēļ, tad varētu sekot jautājums par ministra atbilstības izvērtēšanu," sacīja Āboltiņa. Viņa uzsvēra, ka "tie ir miljoni, par kuriem runājam".Viņa norāda, ka premjers jau jūnijā ir uzdevis Augulim konkrētus uzdevumus, kuru izpildi valdības vadītājs sagaida - konkrētas atbildes uz konkrētiem jautājumiem, kuru nav.Jautāta par valdības šūpošanu, apsverot Auguļa atbilstību amatam, Āboltiņa sacīja, ka daudz būtiskāks jautājums par valdības šūpošanu ir jautājums par to, ka valstij varētu nākties zaudēt neskaitāmus miljonus latu vai nacionālo aviokompāniju. "Ir runa par to, cik ilgi premjers var piekāpties ļoti būtiskā jautājumā, kurš ir dienaskārtībā jau ļoti ilgu laiku un kuram var būt ne tikai politiskas sekas, bet arī ļoti būtiskas finansiālas sekas," sacīja Saeimas priekšsēdētāja.Āboltiņa rēķinās, ka Auguļa aizskaršana apdraud valdību, un neizslēdz iespēju, ka teorētiski periodā līdz jaunas valdības izveidošanai Latvijā varētu darboties tehniskā valdība.
Jau ziņots, ka Satiksmes ministrija (SM) kā valsts kapitāla daļu turētājs AS "Air Baltic Corporation" ("airBaltic") saņēmusi akciju sabiedrības padomes lēmumu, kurā lidsabiedrības valde piedāvā sabiedrības pamatkapitāla palielināšanu par 63,68 miljoniem latu, informēja satiksmes ministrs Uldis Augulis (ZZS).
No šīs summas 30 miljoni latu būtu jau VAS "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs" (LVRTC) un SIA "Baltijas Aviācijas sistēmas" (BAS) īpašumā esošo obligāciju konvertācija, bet pārējā daļa būtu apmaksa naudā, kas nepieciešama, lai nodrošinātu sabiedrības turpmāku darbību un attīstību.
Vienlaikus Augulis informē, ka akcionārs saņēmis neauditētu 2010.gada pārskatu, kurā uzrādīti "airBaltic" zaudējumi 34,2 miljonu latu apjomā.
Pēdējo sešu gadu laikā "airBaltic" strādājusi ar kopumā 42,7 miljonu latu zaudējumiem, liecina biznesa portāla "Nozare.lv" apkopotā informācija.