Laika ziņas
Šodien
Migla
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

CSDD jaunās kampaņas varonis - Ātrums

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
XC
X
Uz rietumu highways, freeways un expressways, kur 6 joslas katrā virzienā, arī var braukt ātri. Pilsētās bieži brauc lēnāk pat par noteikto ātrumu, jo galvenais ir drošība. Pārticīgā sabiedrībā arī nav jāstrādā 2 darbos un tās pāris zaudētās minūtes, pārvietojoties lēnāk no punkta A uz punktu B, cilvēkiem neko nenozīmē un nav tik traģiskas kā tās ir Latvijā. Kur acīmredzot, lai attiecīga cilvēku grupa spētu izdzīvot, viņiem visu laiku ir izmisīgi jāskrien no vienas vietas uz otru.
lux
l
_jans_ Ja kāda kompleksu mocīta jefiņa apziņā vienīgais viņa vērtības celšanas veids ir ātruma pārsniegšana, lūdzu. Taču viņi līdzi var aiznest arī citu cilvēku dzīvības. Diemžēl.
Stirlitz
S
Zviedru expertiem principā var piekrist. Incanti, kad būs kampaņa "Kvalitatīvs ceļš" P.S. Nedēļu atpakaļ biju Zviedrijā. Šoseja, 3 joslas, vienā joslā ceļa remonts, stāv ierobežojuma zīme 50, ir laiks, kad visi no darba mājās velk. Visa plūsma mauc uz 90. Ak jā, standarta atļautais ātrums uz 'sosejas ir 110. :)
Ādolfs
Ā
Klipi teicami, tikai viena kļūda, lai būtu pilnīgi reāli - Latvijā nav atļauts individuālajās numuru zīmēs izmantot garos patskaņus....he,he ''profiņi''...
chalis
c
es domāju, ka šī akcija nepalīdzēs cilvēkiem mainīt vidējo ātrumu, jo te daudzkas jāmaina pašiem ceļu policicstiem, ja viņi atļaus braucējiem pārsniekt dažādos ceļu posmos ātrumu no 10 - 30 km/h virs atļauto tad akcija nepalīdzēs cilvēkiem lēnāk braukt. Kaut arī braukt pa pilsētu ar 69km/h nevis ar 59 mēs ātrāk par 2 - 10 min galā nenonāksim.
Jans
J
Dabā viss ir līdzsvarā un iekārtosts daudz gudrāk, nekā to spēj izprast cilvēks. Ja izglābs pārāk daudz dzīvību, būs jāsaspiežas un visiem vieta nepietiks. Visām sugām ir pašregulēšanas mehanisms un cilvēks nav izņēmums., arī pakļauts dabīgai atlasei. Zivtiņā kungs redz tikai šauru problēmu lauciņu.
ZZ
Z
"Man gan liekas, ka problēma ir Svensonu un visādu tur Lukstiņu, Zivtiņu domāšanas ātrumā, domas ģēniji šamējie nu stabili nav, aprobežoti menti ar tieksmi kaut ko mainīt mainīšanas pēc." Nē, problēma ir tā, ka Latvijā gan avāriju, gan nositušos skaits vienmēr ir bijis viens no augstākajiem starp visām 27 ES valstīm. Vienmēr vai nu pirmajā vai otrajā vietā. Kamēr latvji, domas ģēniji, neieklausīsies to padomos, kas brauc droši, tikmēr tiks uzrādīti rekordskaitļi nāvēs uz ceļa. Tā kā zviedrus par svensoniem saucošie, jā, kas gan, laikam jāsaka gansi uzskata sevi par gudrākiem nekā visi citi (neraugoties uz skaitļiem, kas liecina par pretējo), tad gansi arī nekad nevienā neieklausīsies un savas rekorvietas nezaudēs.
trusis nejaukais
t
otrais klipiņš ir ok, bet pirmais kautkāds fufels pilnīgs.. gh.. tātad pēc ZIvtiņa domām vajag taisit klipiņus, sēdēt krūmos ar radaru, bet krustojumus sakārtot atbilstoši to pašu zviedru ekspertu ieteikumiem nevajag. nu re kāda mums valstiski domājoša amatpersona! (SUBam lielāka peļņa, vai ne?) un nekur tālu nav jāmeklē psiholoģiskie iemesli, piemēram tā pati krastmala, 3 joslas katrā virzienā, atdalītas ar zaļo zonu, un ātruma ierobežojums 50 km/h. Ir jābūt vienkārši PILNIIGAI FLEGMAI lai tādā vietā psiholoģiski nesāktu braukt ātrāk. Kāpēc Vācijā un citur vietās, kur ir nepieciešams samazināt ātrumu, ceļš tiek mākslīgi sašaurināts, sašaurinot esošās joslas un jau laicīgi sagatavojot pārkārtošanās joslas. Pilnīgi dabīgi ka cilvēks uzbraucot uz plata ceļa brauc ātrāk, un priekš tā nav nepieciešams BMW vai ,lv mentalitāte, jebkurš svensons arī tā darīs.. Un protams tie nav vienīgie cēloņi. Pareizi, labāk ir ķert un sodīt, nekā radīt apstākļus, lai ierobežojumi būtu loģiski jāievēro.
qg
q
klipiņos, klipiņos aiziet ceļu nodokļi
sss
s
Zviedru ekspetiir baigie spečoki, no sākuma kredītus daalīja, tagad par ātrumurunā, interesanti paši ar kaut ko māk izdarīt?
Haralds
H
Dīvaini vai likmsakrīgi ?! Tikko gads uz beigu skrien- CSDD per araa akciju. Likas, ka gada beigaas bezpēļnas A/S grib steigšus nopludinaat lieko naudu. Varbūt varēja lētāki būt CSDD pakalpojumi nevis bezjēdzīgas kampaņas gada beigā un ziemā kad ātrums ir nekāds !!!
Sviests
S
Svensonu eksperti stabili nav braukuši uz Latviju ar autiņu, jo nu priekš Via Baltica 70 km stabili nav tas piemērotākais ātrums. Man gan liekas, ka problēma ir Svensonu un visādu tur Lukstiņu, Zivtiņu domāšanas ātrumā, domas ģēniji šamējie nu stabili nav, aprobežoti menti ar tieksmi kaut ko mainīt mainīšanas pēc. A nodokļu nauda vajadzīga reklāmām, prezentācijām, svensonu ekspertiem - kādi ceļi priekš vietējiem zemnieku tuparilām - parādi klipu, pietiks, tāpat tā stulbā tauta darīs tā kā viņi izlems, latvietis jau nav spējīgs pats domāt.
gas
g
ātrums nenogalina. Nogalina nesavlaicīga vai nepareiza manevra, vadīšanas darbība, ceļa, laika apstākļu, virzienu, mašīnas iespēju, citu satiksmes dalībnieku iespējamās rīcības kļūdaina novērtēšana. Maz ir tādu, kas tiešu brauktu uz 90, parasti tie velkās uz 80, kavē satiksmi un izraisa paaugstināta riska situācijas, sakarā ar to, ka pārējiem jāizdara apdzīšanas manevrs.
Gita
G
Nesaprotu, kapec psihologs doma, ka atri brauc tikai Latvija? Pa Vacijas, Luxemburgas, Francijas .uc celjiem rulle ka traki. Te ir kampanja "Vitess tue" (atrums nogalina) un ari plakati un klipinji labi.Bet, ja autinji tik atri, ja paskatas filminju Top Gear, tad gribot negribot pedalis grida:(
Leila
L
Iespaidīgi klipi, manuprāt.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas