“Lidostas pēdējie gadi bijuši ļoti sekmīgi, bet šobrīd ir negatīva tendence – cilvēku skaits, kas lido no Latvijas samazinās, bet palielinās tranzīta pasažieru skaits. Mēs redzam, kas notiek pasaulē, bet tuvāko gadu laikā 30 miljonu apjomu sasniegt ir tuvu pie fantastikas. Varētu būt runa par 5 – 10 miljonu pieaugumu, ja tiks saglabāta sekmīgā darbība.”
Viņš intervijā sacīja, ka dotācijas lidostai plānotas saistībā ar drošību, savukārt reģionālajiem reisiem uz Ventspili un Liepāju valsts dotāciju turpmāk vairs nebūs.
Komentējot, vai vēl kādus tā saucamos bijušā satiksmes ministra Aināra Šlesera cilvēkus gaida pārmaiņas darbā, K.Gerhards norādīja, ka izmaiņas notiks saskaņā ar Saeimas noteikto jauno kārtību, kā tiek veidotas uzņēmuma padomes. Tā dēvēto Šlesera cilvēku nav daudz, bet viņi katrs ieņem vairākus amatus, sacīja ministrs.
“Šlesera kungs, acīmredzot, ir viedojis tādu sistēmu, lai pēc iespējas vairāk ar viņu saistīti cilvēki varētu nodrošināt kontroli pār šiem uzņēmumiem, kas, no vienas puses, ir izprotami, lai ministrs labāk zinātu situāciju, bet, no otras puses, virzienā, kur iet mūsu valsts, šādas patronu un klientu attiecības, kas bija raksturīgas Romai laikā pirms mūsu ēras vai bajāru Krievijai, nevajadzētu būt. Uzņēmumu kontrolē ir jāiesaista profesionāļi nevis novadod šo kontroli ar konkrēta politiķa uzstādījumiem.”
Diena jau rakstīja, ka A.Šleseram, zaudējot satiksmes ministra amatu, labi apmaksāto vietu Pasažieru vilcienā (PV) zaudējis arī viņa šofera dēls Kaspars Upenieks. Saskaņā ar darba līgumu K.Upeniekam ir tiesības uz kompensāciju līdz trim mēnešalgām (10,2 tūkstoši latu). Jaunajam satiksmes ministram K.Gerhardam atbildīgais par mārketingu monopoluzņēmuma vadībā šķitis lieks postenis. Pēc šī paziņojuma trīs mēnešus nostrādājušais K.Upenieks iesniedza atlūgumu.Savukārt A.Šlesers intervijā laikrakstam Neatkarīgā Rīta avīze norādīja, ka negatavojas atteikties no prakses amatos virzīt "savus cilvēkus".