Lai noskaidrotu situāciju, ceturtdien, 11.martā, iecerēts tikties ar SIA _Lattelecom _pārstāvjiem."Mēs neprasām, lai _Lattelecom _visiem Latvijas iedzīvotājiem iegādātos dekoderus vai jaunus televizorus digitālās televīzijas uztveršanai, taču viņu pienākums ir pirmkārt nodrošināt kvalitatīvu signālu ikvienai Latvijas mājsaimniecībai," norāda deputāte.Uz komisijas sēdi aicināti Nacionālās radio un televīzijas padomes (NRTP), Lattelecom, Latvijas Valsts radio un televīzijas centra (LVRTC), kā arī Latvijas Raidorganizāciju asociācijas pārstāvji.
Reaģējot uz I.Circenes izteikumiem, Lattelecom izplatījis paziņojumu, kurā noraida apgalvojumus, ka ciparu televīzijas signāls nav pieejams. Pēc uzņēmuma sniegtās informācijas, LVRTC veiktie vairāk nekā 1000 mērījumi 95 dažādos Latvijas punktos apliecina, ka ciparu signāls ir pieejams 99,6% teritorijas.
Lattelecom aicina iedzīvotājus, kuriem ir aizdomas, ka tieši viņu dzīvesvietā ciparu TV signāla nav, zvanīt nevis uz Saeimu, bet gan uz Lattelecom klientu servisa tālruni 177. Pārbaudi uzņēmums sola veikt bez maksas. Tāpat uzņēmums jau ir sazinājies ar I.Circeni, lai saņemtu informāciju par Saeimā saņemtajiem zvaniem.
Kopš Virszemes televīzijas komercapraides uzsākšanas augustā Lattelecom klientu servisā problēmas pieteikuši 1200 klienti, lielākajai daļai no viņiem bija jāpārstartē dekoders, jāpārskaņo kanāli vai jānomaina antena un nevienā gadījumā problēmas vaina nav bijusi ciparu signāla neesamība, apgalvo uzņēmums.
Patlaban 90 000 mājsaimniecību ir pārgājušas no analogās uz ciparu apraidi, kas ir trešā daļa no analogās televīzijas lietotājiem.