Viņa uzskata, ka pirmais lielais solis ir sperts, bet tālākais lielā mērā ir atkarīgs no pašas valsts pārvaldes. Pēc Dreimanes domām, Latvija jātuvina tām valstīm, kurās sociālo mediju integrēšana valsts darbā ir pašsaprotama un darbs bez tiem nav iedomājams.
Traktējot valsts pārvaldi kā pakalpojumu sniedzēju un iedzīvotājus kā pakalpojumu saņēmējus, sociālajiem medijiem ir sava loma, mazinot arī plaisu starp tautu un varu, vērtēja Valsts kancelejas vadītāja.
Viņasprāt, veiksmīgas ir tās iestādes, kurās papildus sabiedrisko attiecību speciālistiem sociālos tīklus izmanto arī iestāžu vadītāji, taču tādu nav daudz. "Domāju, ka tas ir komunikāciju kultūras un laika jautājums, kad arī vadītāji iesaistīsies mediju tīklos," vērtēja Dreimane.
Valsts kancelejas vadītāja arī uzsvēra, ka komunikācijai sociālajos tīklos ir jābūt atbildīgai. Nepieciešams operatīvi sniegt atbildes uz jautājumiem, un jāpārrauga attiecīgā vide, lai spētu reaģēt uz komentāriem. Lai to nodrošinātu, šajā vidē jābūt katru dienu.
Viņa arī uzskata, ka valsts pārvaldes darbošanās sociālajos tīklos sasaucas ar mūsu valsts tēla veidošanu pasaulē - tas, kā valsts pārvalde pasniedz sevi sociālajos medijos, rada priekšstatu par mums kā par valsti.
Dreimane uzskata, ka Latvijā sociālo mediju izmantošanai valsts pārvaldē ir vairākas priekšrocības, piemēram, ir salīdzinoši laba interneta pieejamība un izglītota sabiedrība e-pakalpojumu izmantošanā.
Valsts kancelejas vadītāja atgādināja par vairākām 2009.gada nogalē un pērn notikušām diskusijām par sociālo mediju izmantošanu, norādot, ka to mērķis bija ne tikai aktualizēt jauno tehnoloģiju izmantošanu valsts pārvaldē, bet arī veidot atvērtāku valsts pārvaldi ar pieejamākiem datiem.
Kā ziņots, ar konferenci tiek sākta diskusija valsts pārvaldes mājaslapu optimizēšanas iespējām un sociālo mediju plašāku izmantošanu valsts pārvaldes saziņā ar iedzīvotājiem.
Ārvalstu pieredze un konferences rezultāti tiks izmantoti Valdības rīcības plāna uzdevumu izpildei, kas līdz 2011.gada nogalei paredz koncepcijas izstrādi par valsts pārvaldes mājaslapu optimizācijas iespējām un vadlīniju definēšanu valsts pārvaldes komunikācijai sociālajās platformās.
Mājaslapu optimizācijas un vadlīniju mērķis ir uzlabot valsts pārvaldes mājaslapu satura kvalitāti un funkcionalitāti, lai to lietotājiem nodrošinātu draudzīgu, ērtu un uz divvirzienu komunikāciju vērstu informācijas resursu pieejamību. Pēc mājaslapu optimizācijas īstenošanas vidējā termiņā paredzēts panākt arī valsts budžeta līdzekļu ekonomiju, kas nepieciešams interneta resursu uzturēšanai un attīstīšanai.