«Ja automašīnas izloze bijusi sponsoru reklāma, par to, vai bijis pārkāpums, var būt diskusijas. Padome ir saņēmusi raidorganizāciju protestu pret sponsoru reklāmas būtiskiem ierobežojumiem, jo reklāmdevējiem zūd motivācija investēt līdzekļus raidījumu veidošanā,» laikrakstam tomēr norādīja NRTP juriskonsults Andis Šmuksts, dodot mājienu, ka padome gatava «pievērt acis» uz atsevišķiem sponsoru reklāmas pārkāpumiem, lai kvalitatīvu raidījumu trūkuma dēļ neciestu patērētājs.
Pagājušā svētdienas vakarā LNT raidījumā O! Kartes akadēmija reklamējot izlozi, kuras laikā tiek popularizēta automašīna Ford Fiesta, par pusotru minūti pārkāpusi ar likumu noteikto reklāmas raidlaika apjomu, kas ir 12 minūtes vienas stundas laikā. LNT Dienai noliedza, ka tas būtu pārkāpums, lai gan informācija par šo izlozi un auto tiek paralēli tiek pārraidīta arī reklāmas raidlaika ietvaros.