Latvijā populārā seriāla UgunsGrēks iemīļotie varoņi reizēm sāk uzvesties visai dīvaini - viņi pēkšņi nevis risina savstarpējo attiecību savijumus, bet pārrunā, kādas zāles vislabāk lietot, ja sāp galva vai ir kāda cita kaite, vai uzkrītoši iesaka viens otram dzert sulas. Tie nav vienīgie gadījumi, kas izraisījuši arī nozares speciālistu bažas par iespējamu Reklāmas likuma pārkāpumu.
TV3 Sabiedrisko attiecību koordinatore Marta Zandersone gan uzsver, ka TV3 strikti ievēro radio un televīzijas likuma prasības, tostarp par reklāmas un sponsorēšanas izvietošanu programmās. Scenāriju veidojot tikai seriāla radošā komanda. Vai produktu reklāmas iekļaušana scenārijā notiek reklāmas līgumu ietvaros, M. Zandersone neatbildēja. Viņa neuzskata arī, ka šādas reklāmas epizodes degradētu seriāla kvalitāti.
Režisore un komerctelevīziju uzraudze NRTVP Dzintra Geka aģentūrai BNS atzina, ka skatās šo seriālu, taču līdz šim medikamentu lietošanai tajā nebija pievērsusi uzmanību. "Ar reklāmas neatdalīšanu visas televīzijas, arī sabiedriskā, grēko," viņa piebilda.
Tomēr Geka uzskata, ka "Ugunsgrēkā" nav saskatāms Reklāmas likuma pārkāpums, vienlaikus atzīstot, ka šāda precedenta līdz šim neesot bijis.
Savukārt NRTVP vadītājs Ābrams Kleckins šo jautājumu nevarēja komentēt, jo seriālu neskatās.
(papildināta no 4. rindkopas)