Līdz pēdējam centam saskaitīts, par kādu summu partijas un to apvienības no 4. jūnija, kad Latvijā sākās priekšvēlēšanu aģitācijas periods, līdz 15. jūlijam kopumā noslēgušas līgumus par limitētajiem aģitācijas izdevumiem – tie ir 646 091,17 eiro.
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) norāda, ka priekšvēlēšanu aģitācijas periodā katram politiskajam spēkam noteikts finanšu līdzekļu limits, cik tas drīkst izlietot politiskās reklāmas izvietošanai, labdarībai, sponsorēšanai, pabalstiem vai dāvinājumiem. Limiti neattiecas uz izdevumiem par reklāmas izgatavošanu vai kampaņas plānošanu. "Ja politiskā partija vēlēšanās startē kopā ar partiju reģistrētu apvienību, kas kopīgi iesniegušas savus deputātu kandidātu sarakstus Saeimas vēlēšanām, KNAB tām priekšvēlēšanu izdevumu summas uzskaitīs vienkopus," Dienai skaidro KNAB.
Visu rakstu lasiet avīzes Diena piektdienas, 22.jūlija, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt ŠEIT!