Partijā patlaban rit biedru izvērtēšanas process, atsijājot tos, kuri ZRP iestājušies, taču aktīvi nedarbojas. Atbilstoši datubāzei pašlaik ZRP ir 2400 biedru, bet aktīvo biedru skaits taps skaidrs līdz partijas kopsapulcei, kas notiks nākamā gada marta beigās.
Tomēr tālākā nākotnē ZRP ir ambiciozs mērķis – līdz 12.Saeimas vēlēšanām 2014.gadā pulcēt līdz pat 5000 biedru. Tas skaidrojams ar vēlmi stabilizēt objektīvu partijas viedokli, ko pārstāv liels biedru kopums.
"Mums tas lielā mērā ir iekšējās demokrātijas jautājums, uz kuru mēs kā organizācija tiešām gribam paļauties. Strādā savdabīgs efekts – ja ir maza cilvēku grupa, cilvēki pārrunā jautājumus, panāk zināmu konsensu un nolemj, kā rīkoties tālāk. Kad ir liela cilvēku grupa, arī ir labi, jo cilvēku ir tik daudz, ka viņu kopējais viedoklis ir diezgan objektīvs. Neviena atsevišķa vienība vai grupa nevar to nosvērt uz vienu vai otru pusi, jo tam biedru ir vienkārši par daudz," paskaidroja Valdovskis.
"Ir skaidrs, ka mums jāiet šis ceļš, jo mazi vairs noteikti neesam. Tas partijai ir arī ilgtspējas jautājums, ka mēs varam paļauties uz demokrātiju un biedru vēlmi un spēju paust savu īsto gribu un viedokli," viņš piebilda.
Valdovskis vairāk nekā desmit gadu darbojies reklāmas un sabiedrisko attiecību jomā. Viņš pašlaik ir Klientu servisa direktors reklāmas aģentūrā TBWA Latvija, kuras klientu vidū Latvijā ir tādas kompānijas kā McDonald's, Lattelecom, Aldaris, Nordea, Rīga Plaza un citas.