Laika ziņas
Šodien
Daļēji saulains
Rīgā +3 °C
Daļēji saulains
Trešdiena, 25. decembris
Stella, Larisa

Rīgas satiksmes pilotprojekts: Drīkstēs transportā iekāpt tikai pa priekšējām durvīm

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Edvins Eglitis
Tas ir labi. Izstaigat transport lidzekli visa garuma vares identificet Kontrolierus
kas dārzā
k
Viennozīmīgi sabiedriskajam transportam jābut par brīvu, jo karšu, biļešu un kontrolieru izmaksas pārsniedz ieņēmumus par pašu pakalpojumu. Tas arī samazinātu auto izmantošanu Rīgas ielās, jo cilvēki biežak izmantotu sabiedrisko transportu pilsētas centrā. Tallina to jau aprēķināja un pierādīja, ka tas ir lētāk un efektivāk. Protams ņemot vērā cik daudz barojās no šīs shēmas, tad diez vai kāds gribēs atņemt sev un savai ģimenei iespēju kārtigi uzvārīties! Vairākas Eiropas pilsētas ievieš šo principu.
Krējums Saldais
K
Interesanti, kā to realizēs zemās grīdas tramvajos? Un vispār, lētāk būtu atjaunot konduktorus, bet vēl lētāk, kā Tallinā - braukt bez maksas. Šaubos vai e_talona, IT, biļešu automātu, banku tranzakcijas izmaksu, sakaru un visa tā uzturēšanas izmaksas ir ekonomiski izdevīgākas nekā bezbiļetnieku izķeršana ar kontrolieriem, apsargiem un pašvaldības policijas mobilajām patruļām. Kāds ir rēķinājis ciparus? Nesanāk, ka braukt par brīvu ir par kādu 1/3 lētāk?
ZAĶIS
Z
Vajadzēja ari 22. troleibusam ieviest lai izķertu visādus Nila gopņikus.
edvins
e
Kas tas par žargonu - pilotprojekts ? Ar ko atšķiras projekts no pilotprojekta ? Varbūt arī sākt pielietot tādu žargonu kā pilota palīga projekts ? Nebūtu slikti? Cilvēku daiļrunībai un stulbumam nav robežu !
Andris Gobiņš
A
Un cik biļešu kontrolieri uz šī rēķina tiks atlaisti?
.
.
Es iesaku ieviest arī pilotprojektu- turpmāk muguru kasīt caur kājstarpi. Tas, ka puse iekāpušo talonu nenopīkstina- tas ir fakts! Bet vai šādā veidā tas jārisina? Tagad iekāpšanai būs nepieciešams ievērojami vairāk laika. Pa kurieni iekāps māmiņas ar ratiņiem? Kā tiks panākts, ka pa pārējām durvīm nenotiks iekāpšana laikā, kad citi pasažieri izkāpj?? Vadītājs leks no savas vietas un ar netīru mietu iekāpušos izdzīs?
Edvins Eglitis
Esosa teorija ir ka profecionalie zakiem iekapjot par prieksejam durvim, uzzreiz uzzreiz paradisies pienakuma sajuta samaksat par reisu. Ta nekauniba izzudis iekapjot par prieksejam durvim. Ta ir padomju komunistu trulla domasana. Varbut zakiisi pat nopirks bileti pie sofera par 2 eiro un atbslstis sitos RS kriminalu banditus
Sprādziens!
S
Cik labi,ka tagad nebrauks uz citu rēķina bezkaunīgas dāmītes un bomzēni! Būs vairāk gaisa.
Krējums Saldais
K
Tu maldies! Bomzēni tagad ātri ierūpēs ratiņus un kāps pa vidējām. Smirdēs tieši 2 reizes vairāk - no bomzīšu ratiņiem un pašiem bomzēniem :)
  • 1
  • 0
Ass
A
Pilotprojekts!Interesanti cik laika un naudas tika iztērēts lai šādu ģeniālu projektu beidzot realizētu ?Ko gaudojam par padomju laikiem,maršruta un starppilsētu busos ta notiek jau gadu desmitiem,tikai tur nav otru durvju,bet ja būtu tad diez vai so varētu nosaukt par pilotprojektu.
Nopūta
N
Atkal komunikācijas kļūda starp RS un pasažieriem! Pirms rakstīt , žurnālistiem būtu vispusēja jāiepazīstas ar aprakstāmo situāciju, citādi sanāk bezjēdzīga cilvēku tracināšana . Nezinīšiem varu paskaidrot, ka Eiropas civilizētajās valstīs lai novērstu bezbiļetnieku un iereibušu personu iekļūšanu sabiedriskā transportā, un lai cilvēki nedrūzmētos, pieturvietā visi stāv rindā ar taloniem un iekāpjot tos reģistrē pie vadītāja. Mammas un invalīdi ar ratiņiem tiek ielaisti pa vidējām durvīm, kad pasažieri ir izkāpuši. Mammas piesprādzē ratiņus un tikai tad reģistrē braukšanas talonu. Viss ļoti pareizi un vienkārši. Uztraucas tikai tie kas pieraduši braukt kā “zaķi” un smirdīgie bomži kas piečurā sēdekļus un rada neciešamu smaku sabiedriskajā transportā. Kabatzagļiem arī nāksies beidzot pirkt biļeti, forši! Sen vajadzēja šo sistēmu ieviest un nebūtu tāda dotācija jāmaksā RS no valsts budžeta.
Krējums Saldais
K
Drauks mīļais, jūs ikdienā braucat ar sabiedrisko vai ar auto? Visiem jūsu aprakstītajiem piemēriem vajag apmēram par pusi palielināt sabiedriskā transporta vienību skaitu. Jo patreiz bieži ir tā, ka braucam kā siļķes mucā. Pat stāvot nokrist grūti.
  • 3
  • 0
Pilnīgs
P
idiotisms
Krējums Saldais
K
Tas ir milzīgs progress! Krievu laikos pa priekšējām varēja tikai izkāpt.
Sahara
S
Īsts vatņiku mentalitātes paraugs: uzskaitveža žurnāla ieraksti svarīgāki par ērtībām.... vajadzētu uzskaiti "traucējošās" durvis aizmetināt ciet, ņefig kāpt iekšā, ārā. Sāka jau sovjetismi piemirsties, labi , ka kāds atgādina.....
galvu durvīs saspieduši!
g
citu neko nevaru pateikt!
nerobots
n
diezvai varētu apgalvot, ka pilotprojekts domāts sab.transp. lietotāju ērtībām.
  • 2
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas