Patlaban viedbiļetes tiek pārdotas vienam, četriem, pieciem, desmit un 20 braucieniem. Viens brauciens maksā 50 santīmus, bet, pērkot biļeti desmit un 20 braucieniem, tiek piemērota atlaide.
Tagad plānots ieviest viedbiļeti arī diviem braucieniem. "Tajā brīdī, ka ieviesa viena brauciena biļeti, strauji pieauga dzelteno karšu izlietojums," skaidroja Bemhens, piebilstot, ka no biļešu izplatītājiem, piemēram, "Narvesen", nākusi informācija, ka viņu pārdevēji apgrūtināti ar viena brauciena biļešu pārdošanu.
Piemēram, vienam klientam bieži pārdotas trīs līdz četras viena brauciena biļetes. Tajā brīdī "Rīgas satiksme" ieviesusi biļeti četriem braucieniem, kas jau samazinājis viena brauciena biļešu pārdošanas apjomu.
"Pašlaik izskatās, ka cilvēkam ir aktuāli varēt aizbraukt turp un atpakaļ, tādēļ loģiski būs ieviest divu braucienu biļeti," teica Bemhens.
Ar e-talona apkalpotāju "Rīgas karte" šādas biļetes ieviešana esot pārrunāta un lielas problēmas neradīšot, jo jāizdara vien dažas tehniskas lietas.
Bemhens pieļāva, ka jauno biļeti varētu ieviest līdz 1.septembrim, gan piebilstot, ka šis datums neesot konkrēti noteikts.
Biznesa žurnāla "Kapitāls", "IBS Prudentia" un biržas "NASDAQ OMX Riga" 2009.gada pētījumā "101 vērtīgākais Latvijas uzņēmums" "Rīgas satiksme" ar uzņēmuma vērtību vērtību 201,29 miljoni latu ierindojas 11.vietā. 2008.gada pētījumā "Rīgas satiksme" ar uzņēmuma vērtību 111 miljoni latu ierindojās 21.vietā, bet 2007.gada pētījumā uzņēmums ar vērtību 99,24 miljoni latu bija 27.vietā.