"Ar lielākiem vai mazākiem panākumiem, tomēr tiek strādāts pie tā, lai Rīgu kā tūrisma galapunktu pietuvinātu zīmola solījumam komunikācijā. Taču, lai arī ļoti daudz ko varētu vēl vēlēties, tomēr ir sajūta, ka kaut kas ir sācis "izkustēties"," stāsta Treibaha.Savukārt kā negatīvu faktoru viņa min, ka ap šī zīmola un tā komunikācijas veidošanu ir izveidojusies negatīva necaurspīdīguma aura un tā netiekot kliedēta.Treibaha piebilst, ka nākotnē "Live Rīga" popularizētājiem vajadzētu vairāk sadarboties ar Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) reklamēto zīmolu "Best enjoyed slowly", jo no šādas sadarbības būtu ieguvēji gan abi zīmoli, gan Rīgas un Latvijas viesi.Sabiedrisko attiecību aģentūras "A.W.Olsen & Partners/Scholz & Friends Riga" partnere Olga Kazaka kā pozitīvu tendenci vērtē zīmola mājaslapas attīstību, papildinot to ar noderīgu un aktuālu informāciju, kā arī biļešu un naktsmītņu rezervēšanas sistēmām. "Taču mūsdienu komunikācijas tendences pieprasa, lai lietotājiem būtu vairāk iespēju radīt savu saturu, rakstot savus iespaidus un komentārus par Rīgas apmeklēšanu. Zīmolam ir konti sociālajos medijos, taču pagaidām to popularitāte nav īpaši liela, bet ceru, ka nākotnē šī situācija varētu mainīties," akcentē Kazaka.Runājot par realizētās reklamēšanas kampaņas risinājumiem, viņa uzsver, ka valstis, kurās reklamēt Rīgu kā tūrisma objektu, tiek izvēlētas pareizi, taču nepieciešams rūpīgāk izvērtēt kampaņas vēstījuma un simbola izvēli."Sākotnēji tā bija sirds ar acīm, kura izsauca neviennozīmīgu auditorijas reakciju. Savukārt Ziemassvētku egle vasaras vidū arī ir grūti uztverams vēstījums. Leģenda ir laba, taču tai tomēr ir spēcīgs sezonālais raksturs. Skaidrs un atpazīstams Rīgas simbols, kuru var izmantot jebkurā gada laikā, noteikti ir vajadzīgs," uzskata Kazaka, piebilstot, ka šāds mērķtiecīgas darbs pie galvaspilsētas popularizēšanas kopumā ir pozitīvi vērtējams aspekts.Nodibinājums RTAB Uzņēmumu reģistrā reģistrēts 2009.gada 28.oktobrī. Tā dibinātāji ir Rīgas dome, aviosabiedrība "airBaltic", Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija. RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem dibinātājiem - aviosabiedrībai "airBaltic", Viesnīcu un restorānu asociācijai un Tūrisma aģentu asociācijai - katram 10%.
Eksperti Rīgas popularizēšanas kampaņu novērtē pozitīvi
Rīgas tūrisma attīstības biroja (RTAB) uzsākto Rīgas tēla popularizēšanas kampaņu ar zīmolu "Live Rīga" komunikācijas eksperti vērtē pozitīvi, norādot, ka nepieciešams attīstīt komunikāciju sociālajos medijos un viest skaidrību par finanšu izlietojumu.Kā biznesa portālam "Nozare.lv" uzsvēra reklāmas aģentūras "Publicis Riga" direktore Andra Treibaha, pozitīvi vērtējams fakts, ka uzsāktās kampaņas komunikācijas valoda šajā laika periodā kopš pērnā gada beigās ir saglabāta vienā atpazīstamā līnijā.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.